עבודה בשיווק על חברת קסטרו: אסטרטגייה שיווקית, תקשורת שיווקית, ניתוח SWOT, סביבת המיקרו והמאקרו, מחסומי כניסה ויציאה, פירוט מחקר שוק ושאלון. (ציון 100)

תקציר העבודה

מצגת מפורטת במסגרת קורס יסודות השיווק הסוקרת את חברת קסטרו הכוללת תחומי פעילות, ניתוח מיקרו/מאקרו של סביבת הארגון, ניתוח SWOT ועוד.
מתוך העבודה:

1 . תחומי הפעילות של תשלובת האופנה "קסטרו – מודל בע"מ"  הינם:
עיצוב, ייצור ושיווק של מוצרי הלבשה, הנעלה ואביזרי אופנה.
להלן פירוט תחומי הפעילות בהתייחס לתמהיל השיווק שמרכיביו: מוצר, הפצה, תקשורת שיווקית והמחרה :
מוצר  איכות – עד 1997 עוצבו ויוצרו כל הדגמים בישראל , החל מ 1997 עבר רוב הייצור למזרח הרחוק במטרה לשפר את רמת המחיר והאיכות של הקולקציה.
תפקוד- מוצריה של רשת האופנה קסטרו נוחים ואופנתיים במטרה לשרת את קהל היעד.
מותגים- החברה משווקת את מוצריה בשתי חברות בת:
"קסטרו-שיווק תחת המותג             ו"קסטרו-מן" תחת המותג  דגמים- לחברות הבת מגוון דגמים של מוצרי הלבשה (כגון – חולצות, מכנסיים, הלבשה תחתונה וכד') , אביזרי אופנה נלווים (כגון – תכשיטים, משקפי שמש, תיקים וכד')  והנעלה,  שקהל יעדם הינו בעיקר צעירים וצעירות.
גודל שירותים- מוצרי החברה ניתנים להחלפה תוך מס' ימים במקרים של חוסר שביעות רצון הלקוח. בנוסף מעניקה שירותי תיקונים למוצרי ההלבשה במידת הצורך (בתשלום).
הפצה כיסוי שוק +מיקום- ברשת פועלות כיום כ-45 חנויות "קסטרו" וכ-36 חנויות "קסטרו מן"  בפריסה ארצית, בעיקר במרכזי קניות גדולים וקניונים, כאשר פני החברה כיום היא לייצוא לחו"ל (בחמש השנים הבאות מתוכננות להיפתח כ-80 חנויות בגרמניה) .
מלאי+אחסנה- המלאי, המיוצר בארץ ובחו"ל, מרוכז בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובמרכז הפצה מרכזי שאליו מגיעה הסחורה.
תחבורה- העברת המלאי נעשית באמצעות אוניות,מטוסים וכלי רכב המובילים את הסחורה ומפזרים אותה לחנויות הרשת ברחבי הארץ.
תקשורת שיווקית פרסום- הרשת משתמשת לפרסום בעיקר בטלוויזיה, אינטרנט, שלטי חוצות ופרסומי קטלוגים. קידום מכירות- לשם קידום המכירות משתמשת הרשת במבצעים שונים כגון:  הורדת מחירים (בעיקר בסופי עונה), מבצעים שונים לחגים ומועדון חברים המעניק הטבות לחברי המועדון.
יחסי ציבור – חברת היחצ"נות של היחצ"ן רני רהב דואגת לקידום  הרשת באומצעות מסיבות השקה למינהן, הופעות בטלויזיה, כתבות וכדומה.
המחרה מחיר- מחירי הביגוד נעים בין –  59.90  ₪. לבין – 329 ₪.
מחירי אביזרי האופנה נעים בין – 30 ₪ לבין – 150 ₪. מחירי הנעליים נעים בין – 199 ₪ לבין 549 ₪.
תנאי תשלום- ביצוע התשלום עבור המוצרים שנרכשו הינו במזומן או באשראי – בתשלומים ללא ריבית.