עבודה בשיווק על חברת קסטרו: אסטרטגייה שיווקית, תקשורת שיווקית, ניתוח SWOT, סביבת המיקרו והמאקרו, מחסומי כניסה ויציאה, פירוט מחקר שוק ושאלון. (ציון 100)
מוסד לימוד | המכללה למינהל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | CASTRO, SWOT, אסטרטגיה, אסטרטגייה, מחסומי יציאה, מחסומי כניסה, מחסומי כניסה ויציאה, מחקר שוק, סביבת מאקרו, סביבת מיקרו, קסטרו, שאלון, תקשורת שיווקית |
שנת הגשה | 2004 |
מספר מקורות | 1 |
תקציר העבודה
מצגת מפורטת במסגרת קורס יסודות השיווק הסוקרת את חברת קסטרו הכוללת תחומי פעילות, ניתוח מיקרו/מאקרו של סביבת הארגון, ניתוח SWOT ועוד.
מתוך העבודה:
1 . תחומי הפעילות של תשלובת האופנה "קסטרו – מודל בע"מ" הינם:
עיצוב, ייצור ושיווק של מוצרי הלבשה, הנעלה ואביזרי אופנה.
להלן פירוט תחומי הפעילות בהתייחס לתמהיל השיווק שמרכיביו: מוצר, הפצה, תקשורת שיווקית והמחרה :
מוצר איכות – עד 1997 עוצבו ויוצרו כל הדגמים בישראל , החל מ 1997 עבר רוב הייצור למזרח הרחוק במטרה לשפר את רמת המחיר והאיכות של הקולקציה.
תפקוד- מוצריה של רשת האופנה קסטרו נוחים ואופנתיים במטרה לשרת את קהל היעד.
מותגים- החברה משווקת את מוצריה בשתי חברות בת:
"קסטרו-שיווק תחת המותג ו"קסטרו-מן" תחת המותג דגמים- לחברות הבת מגוון דגמים של מוצרי הלבשה (כגון – חולצות, מכנסיים, הלבשה תחתונה וכד') , אביזרי אופנה נלווים (כגון – תכשיטים, משקפי שמש, תיקים וכד') והנעלה, שקהל יעדם הינו בעיקר צעירים וצעירות.
גודל שירותים- מוצרי החברה ניתנים להחלפה תוך מס' ימים במקרים של חוסר שביעות רצון הלקוח. בנוסף מעניקה שירותי תיקונים למוצרי ההלבשה במידת הצורך (בתשלום).
הפצה כיסוי שוק +מיקום- ברשת פועלות כיום כ-45 חנויות "קסטרו" וכ-36 חנויות "קסטרו מן" בפריסה ארצית, בעיקר במרכזי קניות גדולים וקניונים, כאשר פני החברה כיום היא לייצוא לחו"ל (בחמש השנים הבאות מתוכננות להיפתח כ-80 חנויות בגרמניה) .
מלאי+אחסנה- המלאי, המיוצר בארץ ובחו"ל, מרוכז בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובמרכז הפצה מרכזי שאליו מגיעה הסחורה.
תחבורה- העברת המלאי נעשית באמצעות אוניות,מטוסים וכלי רכב המובילים את הסחורה ומפזרים אותה לחנויות הרשת ברחבי הארץ.
תקשורת שיווקית פרסום- הרשת משתמשת לפרסום בעיקר בטלוויזיה, אינטרנט, שלטי חוצות ופרסומי קטלוגים. קידום מכירות- לשם קידום המכירות משתמשת הרשת במבצעים שונים כגון: הורדת מחירים (בעיקר בסופי עונה), מבצעים שונים לחגים ומועדון חברים המעניק הטבות לחברי המועדון.
יחסי ציבור – חברת היחצ"נות של היחצ"ן רני רהב דואגת לקידום הרשת באומצעות מסיבות השקה למינהן, הופעות בטלויזיה, כתבות וכדומה.
המחרה מחיר- מחירי הביגוד נעים בין – 59.90 ₪. לבין – 329 ₪.
מחירי אביזרי האופנה נעים בין – 30 ₪ לבין – 150 ₪. מחירי הנעליים נעים בין – 199 ₪ לבין 549 ₪.
תנאי תשלום- ביצוע התשלום עבור המוצרים שנרכשו הינו במזומן או באשראי – בתשלומים ללא ריבית.