עבודה בהתנהגות צרכנים - פילוח עפ"י סגנון חיים, הנעה, דפוסי התנהגות, שיטות למידה, הפחדה, המודל הסיפי, המודל המפצה של פישביין,
מוסד לימוד | המכללה למינהל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | הנעה, הפחדה, התנהגות צרכנים, למידה, מודל מפצה, מודל סיפי, סגנון חיים, פילוח, פישביין |
שנת הגשה | 2005 |
מספר מילים | 3866 |
תקציר העבודה
א. שיטת האפיון והסיווג של אוכלוסיית המטרה אותה אציע ליזמים תהיה "פילוח עפ"י סגנון חיים". שיטת פילוח זו מבטאת את אורח החיים וצורת מחשבתו של אדם ביחס לפעילויות שגרתיות, היא מהווה מעין פרופיל של צרכני המטרה המורכב ממשתני אישיות, עמדות והתנהגויות המרכיבים מעין דיוקן המשייך את הפרט לקבוצה של אנשים בעלי סגנון חיים דומה (מכאן שצפוי כי הפרט יגיב בצורה דומה לגירוים השיווקיים המופנים אליו). מאחר והיזמים מעונינים לשווק מוצרים ושירותים לאנשים כבדי משקל ולהגביר את המודעות לניהול אורח חיים בריא ולשמירת משקל, נאפיין את אוכלוסיית המטרה לפי שלושה ממדים לפילוח עפ"י סגנון חיים: