יסודות השיווק

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 1586

תקציר העבודה

1 . הדומה והשונה בין רשתות: סופר פארם, אפריל, המשביר החדש לצרכן  וגי'מס ריצרדסון ע"פ 4P          :
שם הפירמה מוצר מחיר מקום סופר פארם *תרופות(בית מרקחת).
*בישום/קוסמטיקה.
*טואלטיקה/ניקיון הבית.
*מוצרי טיפוח.
*מוצרי תינוקות.
*משקפי שמש רשת סופר פארם יוצאת כל חודש במבצעי הוזלות על מספר מוצרים, החנות מכילה יחד עם זאת מחירים עממים ביחס לרשתות יוקרה אך יחד עם זאת שומרת על רמת מחירים סבירה בהשוואה לשוק הכללי.
רשת סופר פארם מכילה כ 100 סניפים שפזורים לאורך כל המדינה, רשת סופר פארם עובדת לא רק בקניונים ובמקומות הומה אדם אילה נכנסת לשכונות ואפילו פותחת חנויות שנחשבות קטנות בהשוואה לחשיבה של אפריל והמשביר לצרכן.
מסר עובדת בשיטה של דיילות יופי(מאפרות), נציגות חברה הבאות מחברות הקוסמטיקה המשווקת על המדף, חלוקת פרוספקטים בחנויות עצמן ופיזורם בעגלות וסלסילות נשיאת המוצרים בחנות, פרסום מבצעים למוצרים לא מבוקשים בחנות ליד מוצרים מבוקשים וכן יצירת עניין במוצרים הפחות מבוקשים,חלוקת אינסרטים בעיתונים מרכזיים פרסום מסיבי לקראת החגים.
הקמת מועדון חברים בשם "LIFE STYLE" שמקנה ללקוח מעיין השתייכות וחלק מן הרשת.