ניהול ופיתוח אנשים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 3562
מספר מקורות 7

תקציר העבודה

תקציר   כל ארגון שואף למצוא לעצמו את העובדים המתאימים ביותר ליעדיו והעונים במידה אופטימאלית לצרכיו", (גלוברזון, 1988).
"החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ" פועלת בשוק שבו היא נחשבת למונופול והרשות להגבלים עסקיים מטיל עלי הגבלות שמצריך את הארגון לבחון דרכים חדשות לשמור על מעמדה וחוזקה בשוק המשקאות בישראל. הארגון בחר בדרך של שיפור השירות ללקוחות החברה ובחר להתמקד במובלי התוצרת אשר באים במגע יום יומי עם הלקוחות, חברה מקדמת במרץ את תהליך של הפצה מוכרת, אשר מטרת התהליך היא להביא את מובילי התוצרת להיות שותף עסקי ללקוחות להראות להם את הערך המוסף הניתן ללקוחות ממובילי התוצרת. להצלחת התהליך הכותב בחן מספר דרכים שעל הארגון ליישם כגון:
בניית מערך הדרכות בנושאי מכירות, שירות וטיפול בהתנגדויות. על מנת לתת למובילי התוצרת את הכלים לראות את הזדמנויות הלא מנוצלות הנקודות המכירה.
מערכת תגמול חדשה אשר תביא לשיפור הביצועים של מובילי התוצרת, עקב שינוי בתמהיל העיסוק של מוביל התוצרת. יש להמשיך לספק משאבים לרווחת העובד כדי העובד ירגיש ויחוש שהארגון דואג להצלחתו ושהוא שותף מלא לתהליך.
תוכן ענייניים תקציר -. 1
תוכן ענייניים –. 2
1 . מבוא – 3
2 . הצגת הארגון -… 4
2 .1 ייעוד החברה .. 5
2 .2 מבנה ארגוני … 5
2 .3 משאבי אנוש … 7
3 . בחינת בעיות מרכזיות — 9
4 . BENCHMARKING -… 10 5. הצעות לשיפור – 11
6 . חמש שנים מהיום 12
7. סיכום ומסקנות .. 13
8 . ביבליוגרפיה -.. 14
9. נספחים 15