פרסום לבני נוער

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 6741
מספר מקורות 10

תקציר העבודה

אמרה ידועה הנהוגה, כפי הנדמה, להיאמר דור אחר דור הינה כי "הנוער של היום זה לא מה שהיה פעם". הגם ויש באמרה זו משום התרפקות על עבר שלא יחזור וכנראה גם קינאה באלה הצעירים חסרי המחויבויות וגדושי ההורמונים, נראה כי יש בה גם אמת. תנאי הסביבה המשתנים, על כל היבטיהם, הכלכליים, החברתיים והטכנולוגיים יוצרים מתוכם, כך נדמה, סוג שונה של אנשים מדור לדור. נראה כי לנו, במבט לאחור, יהיה קשה מעט להתחקות אחר אותם הבדלים אשר יכולים להיות קיימים בין ילידי שנות השלושים, של המאה הקודמת, לבין ילידי שנות החמישים של אותה מאה. אותם הבדלים, כך נראה, המלווים בדרך כלל בחשש לבאות, נראים כמוחשיים ובעלי היקף רחב יותר כשמביטים לפנים ולא לאחור. זאת אם בשל הפרעות הנדמות כקרבות אשר נוטות להתפוגג ואם רק בשל התפוגגותו של החשש. בעבודה זו אנסה להתחקות אחר אחת מן הסוגיות הטורדות ביותר את החברה המערבית, בהקשר של חינוך ילדיה. זו עוסקת במיניותם המוקדמת של בני נוער. תוכן העניינים
 
1 . מבוא. עמ' 3-4
2 . על החברה. עמ' 4-5
3 . המתודולוגיה ושיטת המחקר. עמ' 5
4 . רקע תיאורטי עמ' 6-13
5. המחקר עמ' 14-17
6 . דיון בממצאים עמ' 17-19
7. סיכום עמ' 19-20
8 . נספחים -עמ'
2 1- נספח מס' 1: השאלון שהועבר לנחקרים במהלך ראיון העומק 21
נספח מס'
2 :  הודעה לעיתונות של חברת "פוקס"  – לא מצורף 9. ביבליוגרפיה עמ'