יסודות השיווק עבודה 2

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 1416
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

יסודות השיווק- עבודה 2:
מחזור חיי מוצר, מודל B.C.G, נש"י, ANSOF, אסטרטגיות בשיווק שאלה 1
א. מחזור חיי המוצר – מחזור חיי מוצר הנו תהליך המתאר את מהלך מכירות המוצר ורווחיו במשך תקופת חייו. מחזור חיי המוצר מציג את התפתחות היקפי הפעילות לאורך זמן. מחזור חיי המוצר מתחלק ל- 4 שלבים עיקריים:
* חדירה- המוצר מוחדר לראשונה לשוק * שלב הצמיחה- המוצר נקלט בשוק .
* שלב הבגרות – צריכת המוצר מגיעה לרוויה * שלב הדעיכה – המוצר נדחק מהשוק