יסודות השיווק עבודה 2
מוסד לימוד | המכללה למינהל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | אסטרטגיות בשיווק, מודלים בשיווק, נתח שוק יחסי |
שנת הגשה | 2006 |
מספר מילים | 1416 |
מספר מקורות | 1 |
תקציר העבודה
יסודות השיווק- עבודה 2:
מחזור חיי מוצר, מודל B.C.G, נש"י, ANSOF, אסטרטגיות בשיווק שאלה 1
א. מחזור חיי המוצר – מחזור חיי מוצר הנו תהליך המתאר את מהלך מכירות המוצר ורווחיו במשך תקופת חייו. מחזור חיי המוצר מציג את התפתחות היקפי הפעילות לאורך זמן. מחזור חיי המוצר מתחלק ל- 4 שלבים עיקריים:
* חדירה- המוצר מוחדר לראשונה לשוק * שלב הצמיחה- המוצר נקלט בשוק .
* שלב הבגרות – צריכת המוצר מגיעה לרוויה * שלב הדעיכה – המוצר נדחק מהשוק