שימור דימוי האישה כעקרת בית בפרסומות

מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 10502
מספר מקורות 24

תקציר העבודה

שימור דימוי האישה כעקרת בית בפרסומות מאת:
קורס:
מנחה:
תוכן העניינים

1 .                   מבוא
___________________________________________עמ' 1
2 .                   מוסד המשפחה הישראלי _____________________________ עמ' 3
3 .                   ייצוג ערכי תרבות בפרסום ____________________________ עמ' 8
4 .                   שימור דימויי מגדר בתכנים פרסומיים ____________________ עמ' 13
5.                   שיטת המחקר _____________________________________ עמ' 21
6 .                   ממצאי המחקר ____________________________________ עמ' 24
6 .1                           ניתוח הפרסומות ________________________________ עמ' 24
6 .2                           סיכום הממצאים ________________________________ עמ' 37
6 .3                           דיון בממצאים __________________________________ עמ' 38
7.                   סיכום ומסקנות ____________________________________ עמ' 40
8 .                   ביבליוגרפיה _______________________________________ עמ' 42