סקר ספרות בנושאים: 1) החדרת מוצר לשוק, 2) מחקר שיווקי, 3) עקרונות הצגת מוצר ומכירות, 4) יחסי גומלין ספק – לקוח ותמחור מוצר . (10 מקורות,סקר בעברית,מקורות באנגלית. לכל מקור יש ניתוח בעברית וסיכום בסוף)
מוסד לימוד | מכון טכנולוגי חולון |
סוג העבודה | סיכום |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | NPI, החדרה, הפצה, לקוח, מאמר, מוצר, מחקר, מכירות, ניהול, ניתוח, סוכן, ספק, ספרות, סקר, עבודה, עקרונות, פרסום, שוק, שיווק, תמחור |
שנת הגשה | 2005 |
מספר מילים | 5278 |
מספר מקורות | 10 |
תקציר העבודה
סקר מקורות ספרות סקר מקורת הספרות שלפנינו מחולק לפי נושאים :
1. החדרת מוצר לשוק .
2. מחקר שיווקי
3 . עקרונות הצגת מוצר ומכירות .
4. יחסי גומלין ספק – לקוח ותמחור מוצר .
בכל אחד מהנושאים נקראו מספר מאמרים ותומצתו העיקריים והרלוונטיים שבהם .
מובאים לפניכם תמצית המאמרים הרלוונטיים והקשר שלהם למטרת הפרויקט .
ביבליוגרפיה
1 . Heidi Elliott, (Jan 1998), Electronic Business , Highlands Ranch .
Clayton M. Christensen and Michael E. Raynor , (Oct 13, 2003) , Forbes , New York .
3 . Anonymous , (Mar 11, 2004) , Marketing Week. , London .
4 . Donna C Barson , (Dec 2002) , Global Cosmetic Industry , New York .
5. Richenda Wilson , (Oct 15, 1998) , Marketing Week., London .
6 . Anonymous. , (May 1998) , Agency Sales , Irvine .
7. Daniel T Koenig , (Aug 1997) , Mechanical Engineering , New York .
Krishnamoorthi srikumar & bharat bhafker , ( Oct 2004) , Journal of targeting ,measurements and analysis for marketing , London . Ranchana Rajatanavin & Mark Speece, )Mar 2004) ,. Journal of Financial Services Marketing , London .
1 0. Paul Ingenbleek , (Apr 2004) , Kluwer Academic Publishers , Netherlands .