סקר ספרות בנושאים: 1) החדרת מוצר לשוק, 2) מחקר שיווקי, 3) עקרונות הצגת מוצר ומכירות, 4) יחסי גומלין ספק – לקוח ותמחור מוצר . (10 מקורות,סקר בעברית,מקורות באנגלית. לכל מקור יש ניתוח בעברית וסיכום בסוף)

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 5278
מספר מקורות 10

תקציר העבודה

סקר מקורות ספרות סקר מקורת הספרות שלפנינו מחולק לפי נושאים :
1.       החדרת מוצר לשוק .
2.       מחקר שיווקי
3 .       עקרונות הצגת מוצר ומכירות .
4.       יחסי גומלין ספק – לקוח ותמחור מוצר .
בכל אחד מהנושאים נקראו מספר מאמרים ותומצתו  העיקריים והרלוונטיים שבהם .
מובאים לפניכם תמצית המאמרים הרלוונטיים והקשר שלהם למטרת הפרויקט .
ביבליוגרפיה
1 .       Heidi Elliott, (Jan 1998), Electronic Business , Highlands Ranch .
Clayton M. Christensen and Michael E. Raynor , (Oct 13, 2003) , Forbes , New York .

3 .       Anonymous , (Mar 11, 2004) , Marketing Week. , London  .

4 .       Donna C Barson , (Dec 2002) , Global Cosmetic Industry , New York .
5.       Richenda Wilson , (Oct 15, 1998) , Marketing Week., London .

6 .       Anonymous. , (May 1998) , Agency Sales , Irvine .
7.       Daniel T Koenig , (Aug 1997) , Mechanical Engineering , New York .
Krishnamoorthi srikumar & bharat bhafker ,  ( Oct 2004) , Journal of targeting ,measurements and analysis for marketing , London .  Ranchana Rajatanavin &  Mark Speece,  )Mar 2004) ,. Journal of Financial Services Marketing , London .

1 0.   Paul Ingenbleek , (Apr 2004) , Kluwer Academic Publishers , Netherlands .