ניתוח והערכה של שיטת קריאה - שיטת "גם אני קורא" של חמדה אסיאו ודינה פייטלסון

מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 1429

תקציר העבודה

ניתוח והערכה של שיטת קריאה – שיטת "גם אני קורא" של חמדה אסיאו ודינה פייטלסון יוני 2005
כללי בעבודה זאת תנותח שיטת "גם אני קורא" של חמדה אסיאו ודינה פייטלסון.  המהדורה שתנותח היא מהדורה לבי"ס מ"ח ומ"ד להקניית הקריאה בדרך מהירה. הוצאת קרית ספר , ירושלים , הדפסה ששית תשכ"ז.
מבין חומרי הלמידה שיפורטו להלן נמצאו וינותחו המקראה והמדריך למורה.
חומרי למידה כלולים חוברת הדרכה למורה לכתה: סדרת פלקטים של אותיות הא"ב ותמונות מלוות המיועדות לשימוש בכתה או להכנת משחקי עזר.
לכתה: סדרת הברות לשימוש בלוח ההברות הגדול ובכרטיסי הברקה.
לכל ילד: מקראה (בהשתתפות נחמה המאירי) מורכבת משלושים דפים וכריכה מתאימה. הדפים מקנים את ידיעת הקריאה באופן מודרג ושיטתי ומלווים בעבודה עצמית.
לכל ילד: שש חוברות קריאה (בהשתתפות נחמה המאירי) מותאמות לשלבים השונים של תהליך רכישת הקריאה.
הן משמשות תוספת וגיוון לחומר המצוי במקראה.
לכל ילד: גיליון הברות המיועד לגזירה. בעזרתו יכול הילד להרכיב מילים ומשפטים מן ההברות הידועות לו.
לכל ילד: תיק מסדרה המשמש לשמירה של ההברות הגזורות וכמקום נוח להרכבת המילים והמשפטים.
·        …