ניתוח מוצרים- שוק המשקאות הקלים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 5462
מספר מקורות 14

תקציר העבודה

תוכן העניינים
מבוא                                                                            
1 . רקע – שוק המשקאות הקלים
2 . ניתוח סביבת הפירמה                א.      ניתוח סביבת המאקרו ב.      ניתוח סביבת המיקרו ג.       ניתוח   T.O.W.S
3 . האסטרטגיה השיווקית הנוכחית והמלצות לשינוי א.              פילוח השוק ב.                התנהגות צרכנים ג.       מיצוב המוצר ד.      תמהיל השיווק סיכום ביבליוגרפיה מבוא
עבודה זו תעסוק בתחום המשקאות הקלים בישראל ותתמקד במשפחת המוגזים שבראשם המותג קוקה קולה בישראל. מותג זה הינו מותג בינלאומי מהמובילים בעולם מבית חברת "קוקה קולה" העולמית. בסיסה של חברת "קוקה קולה" העולמית, מצוי באטלנטה שבארה"ב ועיקר פעילותה כרוכה בהענקת זיכיונות להקמת מפעלים ומערכי הפצה למותג בכל העולם .
זכיינית המותג בישראל הינה "החברה המרכזית למשקאות קלים בע"מ" (להלן:"החברה המרכזית"), הפועלת החל משנת 1968 ומלבד ייצור שיווק והפצת המותג קוקה קולה , החברה המרכזית מאגדת בתוכה מספר חברות בנות. עבודתי זו תנתח את תחום המוגזים של החברה  ובראשם המותג קוקה קולה , את הסביבה  שבה חי הארגון (מאקרו ומיקרו) המשווק את המותג בארץ. כמו כן תעסוק עבודה זו בניתוח האסטרטגיה השיווקית הנוכחית והמלצות לאסטרטגיה שיווקית חדשה שתכלול יתרונות תחרותיים שיעזרו להתגבר על  האיום מצד מתחרה חדש מחו"ל .