עבודה בשיווק על חברת היהלומים COOL DIAMONDS.COM
מוסד לימוד | אוניברסיטת רייכמן |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | SWOT, גישות שיווקיות, יהלומים, שיווק, תכשיטים., תפיסה שיווקית |
שנת הגשה | 2006 |
מספר מילים | 721 |
מספר מקורות | 2 |
תקציר העבודה
תקציר עבודה בשיווק העבודה מדברת על חברת היהלומים הגדולה COOLDIAMONDS.COM, חברת יהלומים גדולה אשר עוסקת בעיקר במכירות וסחר באינטרנט תוך שימוש בשיטות וגישות שיווקיות מאד מעניינות.
בעבודה החברה נבחנה ע"פ מודלים שיווקיים שונים כמו מודל SWOT למשל, שבוחן את החוזקות והחולשות של העסק, כמו גם את הגורמים המאקרו והמיקרו שמשפיעים על פעילות החברה.
דנתי גם בשאלה :"איזה גישות ותפיסות שיווקיות נוקטת החברה ומדוע"(תפיסת מוצר מול תפיסת מכירות וכו') COOLDIAMONDS.COM היא חברת בת של ענקית היהלומים הבלגית דה-בירס ,והינה החברה הראשונה שמתמחה במכירת תכשיטים באינטרנט,והיא משלבת בהצלחה רבה תמהיל בלתי נגמר של מוצרים,כולל כאלה של מעצבים מובילים (ורסאצ'ה ,ויוויאן ווסטווד,ועוד), ואפילו יהלומים ותכשיטים בהזמנה אישית.
ציון סופי של העבודה: 90