מודל פורטר- שוק הסלולר
מוסד לימוד | המכללה האקדמית נתניה |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | מודל, סלולר, פרטנר, שיווק, תחרות |
שנת הגשה | 2006 |
תקציר העבודה
עבודה בשיווק חברת פרטנר הקדמה:
כאשר נכנסים לאתר האינטרנט של חברת אורנג', מיד נתקלים בחזון החברה שמסוכם ב3 משפטים קצרים אשר אומרים כך:
*להוביל בחדשנות, באיכות ובשירות בשוק התקשורת הניידת בישראל.
*לבנות מותג שייבחר על ידי הצרכנים כמוביל בתחומי איכות, שירות, שימושיות וכייף.
*להיות חברה מובילה בחדשנות טכנולוגית ובפיתוח שירותי ערך מוסף עבור השוק הנייד.
השאלה היא- מה באמת מסתתר מאחורי אותם שלושת המשפטים…?
התשובה היא- הרבה.
אנו בחרנו, על פי מודל פורטר, לנתח את רשת אורנג'- פרטנר. אנו עומדות לבחון את התחרות בשוק, את הלקוחות/מפיצים, המתחרים הפוטנציאלים, הספקים, והמוצרים המשלימים. כלומר, אנו עומדים לגלות את הקושי הכרוך בהגשמת שלושת המשפטים שהם החזון של אורנג'.
עוצמת התחרות:
–