העבודה הינה עבודה מסכמת בשיווק כחלק מלימודי ה-MBA- היא סוקרת שיטות שיווק שונות ע"פ מודלים שיווקיים על בסיס ניתוח של חברת "כמיפל"

תקציר העבודה

עבודה מסכמת בשיווק העבודה סוקרת שיטות שיווק שונות ע"פ מודלים שיווקיים על בסיס ניתוח של חברת "כמיפל" (חברה לשירותי הפצה, מכירה ושיווק של תרופות ומוצרי צריכה לשוק בתי המרקחת והפארמים בישראל). העבודה מתחילה בניתוח פרופיל החברה ומאפייניה ובניתוח השוק בו היא פועלת (לקוחות, מתחרים, אפיון וסיווג של השירותים אותן מספקת החברה).
לאחר מכן ניתן תיאור מדויק מאוד של אפיון אסטרטגיית השירות ע"פ גישת שלושת ה-P לשיווק שירותים (של  Booms & Bittner) בשלב הבא של העבודה מתבצע ניתוח חשיבות מאפייני השירות והביצועים ומסקנות על בסיס הניתוח.
בנוסף העבודה עוסקת בזיהוי וניתוח פערי האיכות וזאת על בסיס מודל הפערים של Zeithaml & Bitney ובשאלת פרודוקטיביות השירות.
בתום העבודה נכתבה ביקורת על החברה כחלק מהממצאים שעלו בעבודה.
העבודה ממצה מרתקת ומקיפה מאוד