ניתוח ענף הסלולאר בישראל בהתבסס על מודל פורטר מנקודת המבט של חברת פרטנר.

מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 1115
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

ניתוח ענף הסלולאר בישראל בהתבסס על מודל פורטר מנקודת המבט של חברת פרטנר.

1 .     רקע.
חברת פרטנר תקשורת בע"מ היא חברה סלולרית מובילה בישראל  הפועלת תחת המותג הבינלאומי  ™orange , החברה בינלאומית החלה את דרכה ב אנגליה בשנת 1994 כאשר זיהתה את היתרונות העצומים ברשת הסלולארית כאשר השוק הסלולארי התמקד כמעט באופן מוחלט בלקוחות עסקיים בשל העלויות הגבוהות.
בארץ  החברה החלה בפעילות מסחרית מלאה בינואר 1999 והיא מספקת באמצעות הרשת שלה שירות איכותי ומגוון יישומים לכ-2.626 מליון מנויים בישראל.
החברה הינה חברה ציבורית מייסדה הנה החברה "האצ'יסון ומפואה" מהונג קונג , בחברה מועסקים כ 3500 עובדים והיא מוערכת בכ 815,351,000 ש"ח  נכון לשנת 2005.

2 .     ניתוח החברה בהתבסס על מודל פורטר.