אינטרנט בעסקים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 2313
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

תקציר מנהלים עבודה זו בחנה את השתלבות האינטרנט בעסקים , נבחנו שלושה פרמטרים החשובים ביותר לכל ארגוןעסק , הפרמטרים שנבחנו הינם : שיווק ומכירה באינטרנט , רשתות פנים ארגוניות וכן הסכנות בשימוש באינטרנט .
בחלק העבודה שעסק בשיווק ומכירה באינטרנט הוסבר כיצד הצרכן של המאה הנוכחית קונה את מבוקשו וכן ניתנו כלים ופתרונות כללים כיצד יש להגיע לצרכן הסופי ואיך ניתן "לגרות את חוש הקניה שלו" גם בשעות הקטנות של הלילה. בחלק העבודה שעסק בתחום רשתות פנים ארגוניות, הוסבר מה היא  רשת ארגונית וכיצד היא תורמת ליעילות העבודה בארגון  .
בחלק העבודה שעסק בתחום הסכנות בשימוש באינטרנט , הוסבר על הסכנות בחשיפת המידע של החברה לעולם האינטרנט וניתנו פתרונות למניעת חדירת "מזיקים" לרשת הארגונית .
בחלקה האחרון של העבודה הוצג אתר האינטרנט של כלל כדוגמא לאתר המספק שירותים שונים לרווחת הלקוח האורח שהחליט לגלוש באתר "כללביט" על מנת לקבל מידע אישי על תיקו הפיננסי וכן מידע כללי אודות קבוצת כלל ביטוח פנסיה ופיננסים . כמו בכל דבר בחיים גם בשימוש באינטרנט יתרונות וחסרונות כולי תקווה שהנושא ימשיך להתפתח לכיוונים חיובים על מנת לספק אותנו הגולשים .  תרומת האינטרנט לעסקים מבוא
שיווק  רישתי, המוכר גם כ  שיווק רב-שכבתי (MLM), הולך ותופס מעמד כ עסק רציני ולגיטימי, המאפשר לאנשים רבים להגשים חלומות, בסיכון נמוך ובהשקעה לא גדולה, וגם בעבודה מהבית.
במה, בעצם, מדובר? שיווק רישתי הוא שיטת זכיינות, שבה ה חברה המעניקה זיכיונות אינה עוסקת ב שיווק ובמכירות ומשאירה את הטיפול בכך ל זכיינים, תמורת הגדלת אחוזי ה רווח שלהם. בנוסף, ה זכיינים יכולים לתת זיכיון ל אנשים נוספים, שגם הם יוכלו למכור את ה מוצרים ולתת זיכיון ל אנשים נוספים. החברה נותנת אחוז מסוים מה מכירות של ה זכיינים החדשים ל זכיינים שגייסו אותם בתמורה לכך שהם מכשירים את ה זכיינים ה חדשים ותומכים בהם.  כך תבדוק את ה עסק למי פונות חברות ה שיווק ה רשתי?
ל אנשים שונים, אך לבעלי עסקים יש פוטנציאל גבוה, מבחינתן, מכיוון שהם נחשפים ל אנשים רבים ומכיוון שהם בעלי אופי יזמי ועצמאיים. שאלה שכדאי ל בעל עסק לשאול: האם אני רוצה להיכנס לזה, ואם כן, עם מי? מדובר ב עסק אמיתי ורציני וכך צריך להתייחס אליו, גם אם מקדישים לו רק שעתיים ביום. אפשר ללמוד על החברה מאתר האינטרנט שלה, מקטלוגים ומספרים בנושא ה שווק ה רישתי, ומשיחות עם אנשים ושותפים עסקיים. שיווק רשתי יכול להיות הזדמנות עסקית מדהימה.
נדון בעבודה על רשת בארגון , על תרומתו לעולם העסקים בכלל ולארגון בפרט כמו כן , נדון על הסכנות ברשת והדרכים למניעת חדירת "מזיקים " לרשת הפרטית של הארגון .
  נבדוק בעבודה  את אתר האינטרנט של חברת הביטוח "כלל"    .
עבודה בתחום -אינטרנט בעסקים נושא העבודה : 1. תרומת האינטרנט לעסקים                         
2 . אתר חברת "כלל ביטוח" סמסטר : חורף
2 006.
תאריך הגשה :28.01.2007
תוכן עניינים
תקציר מנהלים                                                       עמוד    2
מבוא                                                                      עמוד     3  איך ללכוד צרכנים ברשת?                                     עמוד    4
רשתות פנים ארגוניות                                            עמוד    5
הסכנות ברשת                                                        עמוד 5-7
אתר האינטרנט של כלל ביטוח                              עמוד   7
סיכום מסכנות והמלצות                                       עמוד  8-9
ביבליוגרפיה                                                          עמוד  10