תכנון וניתוח אסטרטגי עסקי עבור חברה לשיווק ציוד משרדי מכשירי כתיבה וצעצועים כחלק מבניית תוכנית עסקית לצורך הרחבת העסק

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2003
מספר מילים 4182
מספר מקורות 8

תקציר העבודה

      תכנון אסטרטגי עסקי STRATEGIC BUSINESS PLANNING עבודה בנושא תכנון וניתוח אסטרטגי עסקי עבור חברה  לשיווק ציוד משרדי מכשירי כתיבה וצעצועים כחלק מבניית תוכנית עסקית לצורך הרחבת העסק תקציר מנהלים העבודה שלהלן כוללת סקירה  של העסק בענף של יבוא ושיווק מכשירי כתיבה וציוד משרדי.
לאחר ניתוח מעמיק של יכולת החברה  והמצב בשוק , הוחלט לבצע שינוי. השינוי הוא הרחבת העסק – מהסיבה שנוצר עודף של סחורה במחסנים בגלל  ירידה במכירות והמיתון שבו שורר המשק.
המיתון וההאטה הביאו גם הזדמנות  והיה רכישת עסק חי וקיים שעובד והבעלים נקלעו לקשיים כלכליים לכן החליטו למכור.
העסק שמוצע הינו חנות גדולה למכירה ישר לקונה הסופי, דבר שיכול  לשפר את תזרים המזומנים של החברה.
תוכן עניינים
נושא                                                                                       עמוד תקציר מנהלים                                                                                           
3 חלק א' מבוא                                                                                                            
4 ניתוח אסטרטגי                                                                                         5    –  6
 אבחון וניתוח אסטרטגי                                                                              7
סביבת המטרה – מיקרו                                                                             8 –
1 0 ניתוח משאבים                                                                                          
1 1 – 13
סביבה פנימית                                                                                            13 – 14
תכנון תרחישים                                                                                          
1 4 – 16
חלופות                                                                                                       
1 6  – 17
חלק ב' תקציר מנהלים                                                                                                
1 8
התוכנית העסקית                                                                                            
1 9
תיאור המוצר                                                                                                19
– 20      השוק                                                                                                            
2 0 -21
יעדי החברה                                                                                                      22  תוכנית תפעול                                                                                                   
2 3
תוכנית השקעות ומימון                                                                                 23 -24
תחזית רווח והפסד                                                                                        
2 5 -26   תחזית תזרים מזומנים                                                                                   27 -28
סיכום                                                                                                                 
2 9
ביבליוגרפיה                                                                                                       
3 0