העבודה עוסקת במסע הפרסום של חברת FOX
מוסד לימוד | אוניברסיטת בן-גוריון |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | FOX, פרסום |
שנת הגשה | 2005 |
מספר מילים | 4931 |
מספר מקורות | 12 |
תקציר העבודה
העבודה עוסקת במסע הפרסום של חברת FOX במהלך השנים האחרונות תוך ניתוח מטרות החברה, יעדיה, האסטרטגיה הפרסומית שלה ותמהיל התקשורת השיווקית של החברה.
כמו כן העבודה כוללת מחקר שנעשה על מספר רב של נבדקים וניתוחו של המחקר מבחינת מסקנות וגרפים. העבודה קיבלה ציון 96!!!