ניתוח שיווקי דיסנילנד הונג קונג

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 4970
מספר מקורות 10

תקציר העבודה

תוכן עיניינים מבוא                                                                                יעדים                                                                                  תמהיל השיווק של דיסני כללי                                                  ניתוח S.W.O.T                                                                 אסטרטגיית פעולה מוצעת                                                     סוגיות אתיות                                                                     מסקנות                                                                              מקורות מידע    חברת וולט דיסני היא חברה חובקת עולם שהציבה לעצמה למטרה לספק בידור מגוון. החברה פועלת בארבעה רבדים עסקיים: רשת תקשורת, פרקי שעשועים ונופש, אולפניי טלוויזיה ומוצרי צריכה.
החברה הקימה בשנת 2005 פארק שעשועים חדש בהונג קונג, החמישי במספר, ביחד עם פריז, אורלנדו, אנהיים קליפורניה וטוקיו.
במסגרת העבודה, נדון בפתיחתו של הפארק החדש בהונג וקונג, נעמוד על האסטרטגיות השיווקיות של דיסני וננסה לאמוד את סיכויי הצלחתו של הפארק בעתיד בהתייחס למרכיבים העסקיים, הסביבתיים, התחרותיים, הכלכליים והאתים.
תוכן עניינים
מבוא
1 -2
יעדים                                                                                  2
תמהיל השיווק של דיסני כללי
2 -3
ניתוח S.W.O.T
3 -4
אסטרטגיית פעולה מוצעת                                                     5-7
סוגיות אתיות                                                                     7-8
מסקנות                                                                              9
מקורות מידע                                                                       10