ניתוח שיווקי דיסנילנד הונג קונג
מוסד לימוד | אוניברסיטת בן-גוריון |
סוג העבודה | עבודה אקדמית |
מקצוע | תיירות |
מילות מפתח | SWOT, אסטרטגיה שיוקית, תמהיל השיווק |
שנת הגשה | 2006 |
מספר מילים | 4970 |
מספר מקורות | 10 |
תקציר העבודה
תוכן עיניינים מבוא יעדים תמהיל השיווק של דיסני כללי ניתוח S.W.O.T אסטרטגיית פעולה מוצעת סוגיות אתיות מסקנות מקורות מידע חברת וולט דיסני היא חברה חובקת עולם שהציבה לעצמה למטרה לספק בידור מגוון. החברה פועלת בארבעה רבדים עסקיים: רשת תקשורת, פרקי שעשועים ונופש, אולפניי טלוויזיה ומוצרי צריכה.
החברה הקימה בשנת 2005 פארק שעשועים חדש בהונג קונג, החמישי במספר, ביחד עם פריז, אורלנדו, אנהיים קליפורניה וטוקיו.
במסגרת העבודה, נדון בפתיחתו של הפארק החדש בהונג וקונג, נעמוד על האסטרטגיות השיווקיות של דיסני וננסה לאמוד את סיכויי הצלחתו של הפארק בעתיד בהתייחס למרכיבים העסקיים, הסביבתיים, התחרותיים, הכלכליים והאתים.
תוכן עניינים
מבוא
1 -2
יעדים 2
תמהיל השיווק של דיסני כללי
2 -3
ניתוח S.W.O.T
3 -4
אסטרטגיית פעולה מוצעת 5-7
סוגיות אתיות 7-8
מסקנות 9
מקורות מידע 10