סקר פרסום באינטרנט

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 7275

תקציר העבודה

. מבוא:
נושא העבודה שלי הוא פרסום באינטרנט  עם התמקדות על יעילות הבאנר הפרסומי באינטרנט.
פרסום בהגדרתו המילונית הוא אמצעי ליצירת דיאלוג עם קהלי היעד באמצעות תקשורת המונים. הפרסום כתהליך הוא פעולת תקשורת מתוכננת, המיועדת להעביר מסר אחד או מספר מסרים מצומצמים לקהלי מטרה רחבים באמצעות ערוצי התקשורת המסחריים.
מטרותיו העיקריות של הפרסום הן: יידוע, שכנוע, איזכור, חיזוק עמדות והנעה לפעולה. כלומר, חלק מתמהיל השיווק של החברה.
נדמה, כי היום פרסומות הם כבר חלק בלתי נפרד מהאינטרנט. טכנולוגיה של פרסום באינטרנט מתקיימת ברמה מספיק גבוהה, כדי שאתרים מסחריים יהפכו ברובם למסה של פרסומות מתוחכמות ומעוררות בכל עת הגלישה. פרסום באינטרנט הוא שימוש בטכנולוגית האינטרנט לטובת העברת מסרים שיווקיים ופרסומיים. השיווק והפרסום המקוון מתאפיינים באינטראקטיביות, תקשורת סימטרית, פרסונליזציה ושיווק 1:1. כלי הפרסום הפופולאריים ביותר כוללים מנועי חיפוש, באנרים, חסויות, דוא"ל, פופ אפ ומדיה עשירה.
בעבודתי אדון בחמשת סוגי הפרסומות, עם מיקוד מיוחד בבאנרים.
הפרסומת הקבועה באה לידי ביטוי דרך פרסום באמצעות באנר, מהווה כ-80% מהפרסום באינטרנט, במהותו, באנר הוא "שלט החוצות של האינטרנט", רצועת פרסום המופיעה לאורכם ולרוחבם של דפי האינטרנט. הבאנר הוא אחד אמצעי הפרסום הפופולאריים ביותר באתרי האינטרנט. צורתו בדרך כלל מלבנית אך קיימים גם באנרים מרובעים המכונים "כפתורים". ישנם באנרים מסוגים שונים:
טקסטואליים, תמונות סטטיות ואנימציה. בנוסף לכך שאפשר לפרסם בבאנר חברה או מוצר, הוא מהווה פיתיון לאתר החברה או למבצעים שלה. חסרונו על פני פרסום רגיל שהגולש לומד להתעלם ממנו.
מבוא ..3
מחקר אמפירי -4
מתודולוגיה -..13
ממצאי המחקר ..15
דיון ומסקנות -22
סיכום .24