יחסי ציבור קמפיין למלכר

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 2122
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

                                                                              תקציר מנהלים בעבודה זו אנו בונים קמפיין יחסי ציבור למלכ"ר ווראיטי ישראל.
בקמפיין זה אנו מציבים מספר מטרות ויעדים מרכזיים על מנת להביא את העמותה להישגים ושאיפות גבוהות יותר.
v     גיוס תרומות (מליון דולר) v     גיוס כ3000 מתנדבים חדשים v     מודעות וחשיפה ציבורית  לארגון ווראיטי ישראל באמצעות  מטרות איילו יוכל הארגון לבצע  מספר רב של פעילויות, והפעלות לילדים נצרכים,ונזקקים ,מפני שללא תרומות אין כל ערך קיומי למלכ"ר ווראייטי ישראל.
תפקידו של ארגון ווראיטי הוא לשאוף כי כל ילד הנזקק לטיפולים, או לתמיכה  יוכל לקבל את הסיוע אותו הוא דורש.
באמצעות המתנדבים, והתורמים ניתן יהיה להגיע למטרות מרכזיות איילו על מנת ליצור צמצום בין הפערים החברתיים הקיימים כיום בארץ, ולמנוע ממי שידו לא  מושגת בדבר לקבל את העזרה לו הוא זקוק.
במהלך הקמפיין נציג את הסלוגן בו בחרנו , מטרת הסלוגן להמחיש עד כמה הילדים הללו דרושים קצת יחס על מנת שהם  יוכלו להחזיר לנו בחזרה כאשר הם יבריאו.
הסלוגן בקמפיין היינו:
"בעזרתכם גם אני יוכל לעשות זאת לבד" בנוסף בקמפיין זה ישנם קהלי מטרה רבים כגון:
v     מתנדבים, ואנשים שיכולים לעזור לארגון v     מוסדות פיננסים, וארגונים ציבוריים v     כלל הציבור הרחב v     משרדי ממשלה(משרד הרווחה, משרד התעסוקה ) v     ילדים נצרכים , ונזקקים לטיפול הקמפיין ינוהל באמצעות מספר ערוצים מרכזיים אשר יתנו חשיפה כלל ארצית לארגון ווראייטי ישראל,כגון ערוצי הטלוויזיה, לוביסטים במשרדי הממשלה השונים, ופרסומות בעיתונים המקומיים לוח הזמנים של הקמפיין היינו כ6 חודשים,והעלות המשוערת היא כ 220,000 $ העבודה אינה כוללת ביבליוגרפיה