עבודה קבוצתית במודול -יחסי ציבור

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 2791
מספר מקורות 6

תקציר העבודה

עבודה קבוצתית במודול  -יחסי ציבור קורס מס- 2065
הנושא – עמותת "יד שרה" מאי 2007
תקציר מנהלים במסגרת הקורס ביחסי ציבור התבקשנו לבצע קמפיין ליחסי ציבור לאחת העמותות הפועלות בארץ.
פנינו לעמותת יד שרה בבקשה לבצע את הקמפיין על העמותה ונענו בחיוב. נציגת העמותה, הגב. גדליה, הקדישה לנו מזמנה וסיפקה לנו סקירה וחומר על העמותה ופעילותה.
נערך מחקר מעמיק על פעילות העמותה, ניתוח סביבה וזיהוי בעלי העניין. גולת הכותרת היא קמפיין יחסי ציבור שבמסגרתו יערכו פעילויות בקהלים שונים במטרה להגביר את המודעות בציבור ולגייס תרומות. הדו"ח יוצג עפ"י מודל POPAC  שבנוי מחמישה חלקים עיקריים – בהמשך למודל תוצג תוכנית עבודה לקמפיין הכוללת לוחות זמנים מפורטים לכל פעולה. כמו כן נתייחס לפעולות בעת משבר בעמותה, אלו צעדים ופעולות יש לנקוט בעת משבר בכדי למזער את הנזק שעלול להיווצר.
תוצג מודעה לעיתונות שתתייחס להפקת אירוע ההתרמה השנתי לעמותה מתוך התכנית שלהלן הצלחנו להבין ולהפנים בחשיבות הקמפיין, זיהוי הצרכים, מטרות ויעדים, מה החשיבות שבניתוח מעמיק לכל עמותה ו/או ארגון להפקת קמפיין איכותי ומצליח.
תוכן העניינים
נושא                                                                       עמוד   מבוא
בעלי עניין קהל היעד  – פנימיים; מקושרים; חיצוניים; תכנון יחסי ציבור – מודל  POPAC מחקר ניתוח  PASTEL SWOT חזון "יד שרה" ניהול משבר – תכנון, מסר, תקשורת,  ישום התוכן   – לו"ז, עלויות סיכום ביבליוגרפיה