ניהול בקשרי עבודה

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2006
מספר מילים 5836
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

תוכן עניינים
1
מבוא

2 רקע
– הצגת הארגון
3 חזון החברה 5
סביבת הארגון 
1 0 סגנונות ניהול 
1 0 אתיקה 
1 2
בעלי עניין 
1 3
בעלי עניין  ומטריצת עוצמה/עניין
1 4
דירקטוריון
1 6
עובדים 
1 9
ממשלה 
2 0 לקוחות
2 2
מתחרים
2 4
ספקים
2 5
קהילה
2 6
סיכום
2 7
ביבליוגרפיה מבוא
עבודה זו עוסקת בחברת 'אל-על' ובעלי העניין שלה.
עבודה זו מתמקדת בתוצרי הלימוד 1 ו-2 העוסקים בחשיבות הניהול האפקטיבי של קשרים עם בעלי העניין הפנימיים והחיצוניים של הארגון,  השפעת בעלי העניין על תפקוד המנהל וכיצד אלו משפיעים על תפקוד החברה בדרך להשגת המטרות והיעדים הארגוניים שהארגון הציב לעצמו.
חברת 'אל-על' פועלת בסביבה תחרותית וסוערת, על מנהלי החברה לשמור על ערנות ולשמור על הקשרים שלהם עם בעלי העניין של החברה ולעשות זאת בצורה היעילה ביותר.
במהלך העבודה אתייחס לבעלי העניין בהקשר למטריצת כוח/עניין ואבדוק האם הניהול האפקטיבי המתבקש אכן מתממש בפועל.
בנוסף, אמליץ על השינויים הדרושים על מנת להגיע לרמת האפקטיביות הגבוהה ביותר.
"צעד ראשון בניהול אפקטיבי של אנשים הנו בטחון ביכולות האישיות שלך ומודעות לחוזקות ולחולשות שלך…" (Millins, (1996), p.208)