שיווק תיירות - דיסנילנד פריז

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 1743
מספר מקורות 6

תקציר העבודה

מבוא:
במהלך בדיקת בעיות דיסנילנד פריז התברר כי ישנה בעיה עסקית ירודה מתמשכת ברווחיות. ניתן היה לעמוד על מספר משתנים אשר משפיעים בצורה כה חזקה על ירידת מספר האורחים באתר וגם את הרווחים עבור האתר.
בנוסף צריך לקחת בחשבון כי עוד מפתיחת דיסנילנד פריז בשנת 1992 הייתה ירידה ניכרת בהפסדי הפארק.
מספר הבעיות שהתעוררו הם > *          העתק לא מושלם לפי ארצות הברית.
*          הביקוש בזמן העונה גורם להיווצרות של עמוס במתקנים.
*          מחירים גבוהים ומופקעים.
*          אין הזדהות בין הפארק לקודי תרבות במדינה בה הינו ממוקם. *          אווירה מתוחה בין חברת האם דיסני (ארצות הברית) לבין דיסנילנד פריז בשל מצב פוליטי. *          כלכלה שונה, מטבע שונה.
מטרת העבודה הינה לחקור ולבדוק את השפעותיהן והצלחתן של אסטרטגיות נוכחיות והצגת אסטרטגיות חלופיות הראויות להיבחן לפיתוחו. זאת בעזרת מודלים ניהוליים ליעדי תיירות קלאסיים ומודרניים. המוצר הינו מורכב מאספקטים רבים. בתעשיית התיירות, כל האספקטים בונים מוצר שירותי מתקדם.