ניהול מערכות מידע בתיירות - מלון כרמל נתניה

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 4293
מספר מקורות 14

תקציר העבודה

מבוא:
כיום חברות רבות נמצאות בשלבי התפתחות וצמיחה כתוצאה מקידום טכנולוגיית המידע (IT), טכנולוגיה זו פותחה בעיקר בשני העשורים האחרונים והיא נותנת כיום פתרון כמעט לכל בעיה שקיימת. ניתן לומר שעד היום עדיין פיתוח הטכנולוגיה המתקדמת נמצא במעין הרצה ועדיין לא יודעים להפיק ממנה את המרב. מערכות המחשב הופיעו בשוק בתחילת שנות ה – 50, אך התפתחו במהירות שאין לה אח ורע בשום תחום טכנולוגי אחר. מערכות המחשוב המודרניות מציעות יכולת הניתנת להתאמה לכל שימוש שהוא ומגוון אמצעים ויחידות היקפיות לצורך קליטת נתונים, אחסונם, שמירתם לטווח ארוך והפקת מידע למשתמש.
המחשבים בימנו הם כלי עיקרי בכל נושא, ובכל תחום החדירה וקצב שיפור היכולת עולה על כל דמיון. מספרם ושימושיהם הולכים וגדלים ומחירם הולך ויורד. מערכות מידע עם השנים תופסות תאוצה וכמעט לכל ארגון ישנה מערכת הפועלת ומתחזקת את הארגון כולו. מערכת מידע בעיקרה מורכבת מחומרה, תוכנה, צוות, נהלים ונתונים, העובדים יחד לשם השגת מטרה משותפת של ניהול מידע.
בעבודה נתאר בקצרה על בית מלון "כרמל" בנתניה ואת המבנה הארגוני שלו, וזאת באמצעות תרשים ארגוני, ובנוסף נעמוד על קשרי עבודה וזיקות משמעותיות בין בעלי התפקידים בארגון. כמו כן נתאר את סביבתו העסקית של הארגון הכוללים מספר מודלים. נציג את המחשוב הארגוני ואת התהליכים העקריים המבוצעים בארגון, הצעת פתרון למערכת מידע והשמת יישומי MIS בארגון וכמו כן, ממש לניהול המלון, תרשימי בסיס נתונים IFD,ERD.