תפעול

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2007
מספר מילים 3704
מספר מקורות 9

תקציר העבודה

נושא העבודה-יישום ISO 9000 בחברת וודאפון-פיג'י                         ושרשרת האספקה.
                                                                                                    תאריך :
06.02.2007
תוכן העניינים:
מבוא —  ע"מ 3
שלבי היישום של ISO 9000 בארגון   ע"מ 8-4
התועלות לארגון מיישום התקן ISO 9000 -.  ע"מ 10-9
הקשיים של יישום ISO 9000 –
  ע"מ 11
נוהל הרכש לארגון -..  ע"מ 14-12
נוהל הספקים לארגון …   ע"מ 15
שרשרת האספקה של הארגון -…  ע"מ 16
יעדי התפעול של וודאפון פיג'י -..  ע"מ 18-17
סיכום -…  ע"מ 19
בביליוגרפיה    ע"מ 20 מבוא:
וודאפון היא אחת מחברות התקשורת הסלולארית הגדולות בעולם,היא חברה איכותית, חדשנית ואמינה.
ישנו מגוון רחב של שירותי תקשורת הכוללים שיחות טלפון , שיחות וידאו , גלישה באינטרנט ועוד…
בשנה שעברה זכתה וודאפון פיג'י בפרס הנשיא למצוינות עסקית וזה לאחר שזכתה בפרס פיג'י לאיכות מזה כ 3 שנים ברציפות.
המתחרה הגדולה של חברת וודאפון פיג'י היא חברת טושיבה.
בעקבות ההתפתחות המהירה של טכנולוגית הטלפונים הסלולארים, החברה התרחבה בצורה דרמטית, וזהו יעדה.
חב' וודאפון העולמית הקימה את חברת וודאפון פיג'י ב 1994.
כיום יש לחברה מעל 200,000 לקוחות הנהנים משירותיה.
הערכים של חברת וודאפון פיג'י הם לא רק דאגה לעובדיה אלא דאגה לקהילה ולסביבה שבה אנו חיים.
בשנה האחרונה וודאפון פיג'י השקיעה יותר מ 21
מיליון דולר בהרחבה ושדרוג שלך הרשת.
מרבית מניות החברה הן של TFL  –  טלקום פיג'י בע"מ.
לוודאפון ישנם כ 170.6 מיליון לקוחות וכ
1 ,046  חנויות ברחבי העולם.
מדיניותה  של חברת וודאפון העולמית לעבוד רק ע"י יישום  ISO 9000. במודל זה נותחו כיצד ניתן ליישם את המעבר ל TQM וכיצד ייושם תקן ה ISO 9000 בחברה.
המודל יבחן כיצד התמודדו 500 עובדיה של החברה עם השינוי המצריך שינוי מנטלי בתחום בעבודתם.
במודל זה יודגשו התועלות של המעבר ל-ISO 9000  ונוהלים.