ניהול השיווק

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2007
מספר מילים 1971
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

תוכן העניינים
תקציר מנהלים –2
מבוא
–3
קצת היסטוריה –4
הפירמה בה עוסקת העבודה -…5
תמהיל המוצרים של חברת אאודי המשווקים בישראל .6
                        1.1 אורך ועומק הקו                         1.2 אורך ועומק הפריט –7
אסטרטגיות ההתקפה וההגנה של פירמת אאודי –8
אסטרטגיות ההמחרה בהן נוקטת פירמת אאודי –9
צינור השיווק בו פועלת החברה ומנהיג הצינור –…10 רשימת מקורות –12
 תקציר מנהלים:
חברת אאודי היא חברה גרמנית לייצור רכב שנוסדה בשנת 1910 ע"י אוגוסט הורך. כיום, חברת אאודי מציגה איכות גבוהה, טכנולוגיה חדשנית ועיצוב מתקדם ביצור רכבים.
כל אלה באים לידי ביטוי בסלוגן החברה : "קדמה דרך טכנולוגיה".  חברת אאודי מתמחה בייצור רכבי איכות מסוגים שונים, כגון:
רכבי שטח, רכבי מנהלים, רכבי ספורט ורכבים משפחתיים. יתר על כן, אאודי היא בין היחידות בענף שמייצרות רכבי מנהלים ספורטיביים לאנשים האוהבים מהירות ואתגר יחד עם סגנון מנהלי ויוקרה. לחברת אאודי מספר פילוסופיות שיווקיות אשר באות לידי ביטוי בכך שחברת אאודי מודעת שישנם צרכנים שיעדיפו לשלם יותר ע"מ לקבל מוצר איכותי  וייחודי יותר,  הרי זוהי תפיסתה המוצרית של החברה.
תפיסה נוספת גורסת כי הצלחתה של החברה בכך שהיא תצליח לספק צרכים ורצונות של צרכנים טוב יותר מהמתחרים שלה, למעשה כלל חברות רכבי יוקרה דומים באיכות רכביהם, אך אסור לשכוח כי אאודי הייתה זו שהחלה לייצר רכבים בעלי הנעה כפולה – קוואטרו ושלדות אלומיניום, מה שהיה ייחודי רק לה. ישנה תפיסה נוספת שדוגלת בשימור משאבי הטבע של העולם, ידוע שחברת אאודי מאמצת תפיסה זו בתהליך הייצור של המוצרים והטמעתה במוצרים עצמם.
כמו לכל חברה בשוק, גם לחברת אאודי ישנם מתחרים, קונים פומנציאלים, ספקים, חודרים אפשריים לענף ומוצרים תחליפיים למוצריה. מבוא
העבודה נכתבה במסגרת הלימודים ב-, בקורס ניהול השיווק, ובה התבקשנו להציג תמהיל המוצרים של הפירמה, אסטרטגיות ההגנה והתפקה, אסטרטגיות ההמחרה וצינור השיווק בו פועלת הפירמה.
בחרנו לעסוק בחברת אאודי, מאחר החברה בעלת היסטוריה מעניינת ואנו מגלים עניין רב במוצריה של החברה. בעבודתינו נציג את הנתונים שנאספו לפי המחקרים שביצענו אודות פירמת אאודי, בהסתמך על החומר הנלמד במהלך הקורס.