ניהול שיווק מוצר רפואי - חברת S.T HEALTH LINE

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 5817
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

* העבודה קיבלה ציון  96
בקורס ניהול שיווק.
אודות החברה והמוצר חברתLtd.  S.T. Health Line, נוסדה בשנת 1991, על-ידי שני רוקחים (אסתר פומרנץ ויוסף אנטון), בעלי ניסיון עשיר בתחום הרוקחות, הפרמקולוגיה והקוסמטיקה הרפואית והייתה מראשוני החלוצים בארץ שהחלו לייצר מוצרים על בסיס טבעי.
כיום, מחלקת מחקר ופיתוח של החברה (R&D) משלבת את יישום רעיונותיה החדשים, הן לחברות זרות והן לייצור עצמי. בנוסף, החברה מייצרת תכשירים חצי מוצקים עבור בתי מרקחת ורופאי עור (קרמים, ג'לים וכו') ולשימוש בתי חולים (ג'לים לאולטרה-סאונד). תכשירים נוזליים מיוצרים עבור שימושים רפואיים וקוסמטיים. העבודה מתמקדת באחד ממוצרי החברה: Vapocal Ointment (Balsam). משחה, המבוססת על רכיבים טבעיים ופועלת בשני תחומים: נגד הצטננות ונגד כאבי שרירים לאחר פעילות ספורטיבית. המוצר שווק לראשונה בשנת 1997 ומשווק מאז לבתי מרקחת ולבתי חולים בארץ וברחבי העולם.
VAPOCAL  נחשב לאחד מהמוצרים המובילים של החברה בארץ ובחו"ל. במהלך העבודה נסקור את תמהיל המוצר, מחזור חיי המוצר, שביעות הרצון מאיכות המוצר והשירות. בנוסף, נציג את נקודות החולשה והחוזק של הארגון                                         לעומת מתחריו וכן את ההזדמנויות והאיומים                                                                                      ולסיום, נציג מסקנות ונציע המלצות לשיפור.
 S.T.
Health Line הינה חברה יצרנית הרשומה ב- FDA האמריקאי.
תוכן עניינים
מבוא –עמ'
1 -2
תמהיל השיווק:
מוצר –עמ'
3 -5   המחרה -.עמ' 5
הפצה -…עמ'
6 -7
תקשורת שיווקית -..עמ'
8 מחזור חיי המוצר:
שלב החדירה והצמיחה עמ' 9-11
איכות השירות –.עמ'
1 2-13
מתחרים -עמ'
1 4
מודל:S.W.O.T נקודות חוזק וחולשה ..עמ'
1 5-16
הזדמנויות ואיומים -עמ'
1 6-18
מסקנות והמלצות -..עמ'
1 9
נספחים:
נספח א': סקר המוצר .עמ'
2 0 נספח ב': תוצאות הסקרים –עמ'
2 1-24
סיכום -.עמ'
2 5
ביבליוגרפיה –..עמ'
2 6