העבודה עסקה ביחסי ציבור של עמותה בכדי לקדם את הכנסותיה

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 3425
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

תקציר מנהלים עבודה זו בחנה וחקרה את בעיית יחסי הציבור של עמותת טל חיים על ידי מודל RACE.
R = מחקר A = פעולה C = תקשורת E = הערכה   על פי האות R העבודה ערכה 2 מחקרים:
המחקר הראשוני אשר נעשה על ידי העמותה עצמה והמחקר השניוני אשר נעשה על ידי חברי הקבוצה, לאחר מכן נערכו התאמות בין המחקרים למציאת הפתרון הרלוונטי לעזרת העמותה.
על פי האות A עבודה זו ערכה ניתוח לזיהוי בעלי העניין (קהל היעד) אשר כלל את האינטרסים, הקונפליקטים, פתרונות יצירתיים, שת"פ עם קהלים בעלי עניין, בניית WIN-WIN והצבת מטרות ויעדים.
 על פי האות C העבודה קבעה את תוכנית התקשורת המתאימה לה על ידי חלוקה נכונה של המדיות  השונות. כמו כן, נערכה בניית תוכנית של יחסי הציבור על פי המודל של ברנשטיין.בעבודה זו הוצג משבר, ניהולו הנכון ופתרונו. למטרת קידום הקמפיין הומצא סלוגן.
על פי האות E עבודה זו הציגה דוח כספים של עלויות והוצאות של האירוע ובסוף נעשתה הערכת האירוע, שיפורו,בעיה נוספת ושיפורה. תוכן עניינים
תקציר מנהלים -2
מבוא ..4
      ניתוח מצב נוכחי נבצע תוך שימוש במודל  …….……….………………..……PEST5
                     במודל  SWOT -..6
מחקר לפי מודל Race –8
           בעיית המחקר –.8
Activity – פעולה 9
                     אנטרסים וקונפליקטים 10           מטרות האירגון –11
Communication  – תקשורת -…11
             מיפוי כלי התקשורת …12
             זימון מסיבת עיתונאים 13
             לוח גאנט ..14
            תקציב -.14
Evaluation    הערכה -..15
ביבליוגרפיה -…16
נספחים –…17