ניהול התפעול בחברת NESS

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2007
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

תקציר מנהלים נס טכנולוגיות, הנסחרת בבורסת נאסדאק בניו-יורק (NASDAQ: NSTC), היא חברה  בינלאומית מובילה המספקת שירותי טכנולוגיית מידע ופתרונות מקצה לקצה בתחום  המחשוב.
החברה פועלת על פי מודל ייחודי אשר במסגרתו היא מספקת שירותים חדשניים ואיכותיים  המקנים ללקוח ערך מוסף ומסייעים לו להשיג ולשמר יתרון תחרותי. נס מדורגת כחברת ה- IT המובילה בישראל בתחום ה- Outsourcing עפ"י סקר IDC בשנתיים האחרונות (2003-2004).
נס פועלת בתחומים עסקיים הבאים: מיקור חוץ (outsourcing) ו-Offshore, אינטגרציה של  מערכות ופיתוח יישומים, תוכנה ויעוץ, אבטחת איכות והדרכה. החברה פועלת ב- 51 מדינות בצפון אמריקה, אירופה ואסיה, ומונה 7,000 עובדים.
מנכ"ל נס  העולמית הוא מר שכי גרליץ ומנכ"ל נס ישראל הוא שחר אפעל . בנס ישראל עובדים היום כ 3000מ עובדים. מטה החברה ממוקם בקרית עתידים בתל אביב .
מיפוי תהליך קליטת עובד חדש  בנס במחלקת הלוגיסטיקה •         התהליך של קליטת עובד חדש בנס טכנולוגיות מתבצע ע"י רפרנט לוגיסטי שאחראי על התהליך הקליטה בפן הלוגיסטי בלבד בכללותו. הוא אחראי להעברת האינפורמציה לכל שאר יחידות החטיבה על מנת שאילו יתכוננו מראש לקליטת העובד ושלא ייוצר מצב לדוגמא שעובד שזכאי לרכב לא יקבל אותו מיד ביום הקליטה כי אין רכבים במלאי . הוא איש הקשר מול משאבי אנוש שאחראים להעביר לו את האינפורמציה המדויקת ביותר תוך זמן סביר שיאפשר ליחידות בטיבה  להתכונן בהתאם.
•         מיפוי התהליך •         .הודעה ממשאבי אנוש על קליטת העובד מגיע במייל לרפרנט קליטות ועזיבות עובדים •         ההודעה כוללת שם , מס' עובד , קבוצה, מקום ישיבה (אתר לקוח או בקרית עתידים ובמידה וכן                                     •         מיקום מדויק הכולל בנין וקומה), האם זכאי לרכב, הם זכאי לסלולרי, האם זכאי למחשב. מנהל   •         ישיר, מנהל חטיבה וחונך.
•        
2 .רפרנט הקליטה שולח מייל מרוכז עבור כל הקליטות (טווח של שבוע) לרשימת תפוצה קבועה הכוללת את כל שאר היחידות הלוגיסטיות שצריכות להכין את עצמם לנושא ,לדוגמא מחלקת רכב צריכה להזמין כמות רכבים מחלקת אחזקה צריכה להכין את המקום הישיבה במידה ויושב בקריה , מחלקת הרכש נערכת מראש ומזמינה מחשב לעובד וכדומה.- סה"כ זמן פעילות שליחת מיילים ועידכונים – 10-30 דקות ביום.
מצגת שקופיות בת 29 שקופיות