מצגת תוכנית עסקית עבור שירות התיקונים של סלקום
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | SWOT, מדיניות עסקית, סלקום, תוכנית עסקית, תקציר מנהלים |
שנת הגשה | 2002 |
מספר מקורות | 2 |
תקציר העבודה
מצגת של תוכנית עסקית עבור ייעול של מחלקת שירות בסלקום.
כוללת תיאור הארגון, תיאור השוק, תמצית פיננסית, תיאור הבעיה, תיאור הפתרון, SWOT, וכו'.
דוגמא:
n מטרת התוכנית ¨ לייעל את עבודתם של מעבדות השירות של סלקום – מעבדות המטפלות במכשירים סלולאריים של לקוחות סלקום n יימנע את בריחתם של לקוחות קיימים לחברות אחרות לביצוע תיקונים n ישפר את רמת שירות הכוללת של סלקום n ימשוך קהל לקוחות נוספים n תמצית תיאור הארגון ¨ סלקום היא החברה הסלולרית הגדולה בישראל (2,53 מילון לקוחות). היא מתעסקת במתן שירות לתקשורת סלולרית, שירותי תוכן, שיווק וטיפול במכשירים.
¨ החברה נמצאת בבעלותם של :
n בל סאות' קורפוריישן ארה"ב – 37.75% n קבוצת ספרא – 34.75% n דיסקונט השקעות –
5 % n משקיעים נוספים – 5.5% n תמצית תיאור השירות ¨ שירות טוב יותר של מעבדות תיקונים יעלה את רמת שירות הכוללת שסלקום נותנת ללקוחותיה.
¨ כבר היום סלקום ידוע בטיב השירות שלה במענה טלפוני, אך נושא של תיקונים עדיין לוקה בחסר. ¨ ברגע שגם שירות תיקונים יקפוץ מדרגה מבחינת האיכות ומהירות הטיפול – זה ייתן לסלקום יתרון תחרותי על פני מתחריו.
במצגת 36 שקופיות