אסטרטגיית שיווק לילדים ובני נוער

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מקורות 3

תקציר העבודה

MY CARD קונספט שיווקי בשכבת גילאי 12-18
העבודה הינה מצגת P.
POINT אשר מסבירה ומאבחנת חתכי גיל ואופן הצריכה שלהם.
העבודה נעשתה במסגרת קורס בחירה: שיווק לילדים ובני נוער ולכן היא מתמחה אך ורק בשיווק ובתקשורת המונים בערוצי המדיה השונים. העבודה קיבלה בונוס מיוחד בגלל המקוריות והחדשנות שבה וכמובן אופן הצגתה שכלל גם עזרים מוחשיים.
העבודה מלווה במחקרים שנעשו ע"י דר' סמדר מי-טל מרצה ומנחה בקורס וכן על-ידי ספרים של מרטין לינדסטרום הנחשב למומחה עולמי בתחום שיווק בכלל ושיווק לילדים בפרט.
העבודה עניינית ומעניינת מאוד.
תהנו…