תמהיל שיווק

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2006
מספר מילים 4970
מספר מקורות 10

תקציר העבודה

שיווק הוא תהליך שבו יחידים וקבוצות משיגים את צרכיהם ורצונותיהם על ידי יצירה, הצעה והמרה של מוצרים בעלי ערך עם קבוצות ויחידים אחרים.
)קוטלר, 1994(. בגישה השיווקית קיימת חשיבות רבה להבנת רצונותיו וצרכיו של הלקוח.
על פי Swarbrooke,Horner ,(1999) שיווק מודרני נשען על הרעיון של הכרת הלקוח-צפיית ומימוש צרכיו הם המפתח להצלחה. קיימים מספר כלים בעזרתם  ארגונים יכולים לנתח את סביבתם ומכך לבנות תוכנית שיווק יעילה שתתאים לפלח השוק אליו הם מיעדים את המוצר שהם  משווקים.
תוכנית השיווק מורכבת מ-3 חלקים:
1.ניתוח סביבה.
2.החלטות אסטרטגיות שיווקיות.
3. תמהיל השיווק.
תוכן עניינים:
חשיבות תוכנית השיווק  וניתוח סביבת הארגון                                       2-4
אסטרטגיות שיווקיות ותוכנית המחקר השיווקי                                     4-7
תמהיל השיווק                                                                                          7-9
סיכום                                                                                                         9
ביבליוגרפיה                                                                                               10 נספחים                                                                                                  
1 1-12