ביצועים עסקים ופיננסים, חשבונאות

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 4970
מספר מקורות 8

תקציר העבודה

מספר מילים (3217) תקציר מנהלים:
קבוצת Aggrandise Plc ממוקמת בברמינגהם. הקבוצה מפקחת על שלוש חברות. שתיים מהן מייצרות רהיטים המיועדים למערכות שמע ביתיות. החברה השלישית, Tico Ltd., מייצרת מגוון של מוצרי פלסטיק.
עד סוף שנת
2 005 החברה מצפה להגיע למכירות בגובה 68 מיליון ליש"ט. שולי הרווח צפופים, שכן יותר ויותר פריטים מיוצרים בחו"ל בעלויות נמוכות יותר. הרווח לקבוצה צפוי להגיע לכדי 2 מיליון ליש"ט.
Cosort (Belper) Ltd היא חברה נוספת שמיועדת להקמה. היא נרכשה בשנת
2 001 במטרה לספק קיבולת נוספת שתאפשר התמודדות עם הגידול הצפוי בביקוש למוצרים. צוות הניהול הבכיר של החברה מונה חמישה חברים. המנהל הכללי הינו רונלד הארווי. לימינו עומד מנהל התפעול. יו מאן הוא רואה החשבון. שלושתם עובדים בחברה במשרה מלאה. מנהל המכירות של הקבוצה ומנהל התפעול של הקבוצה פועלים מברמינגהם, ושניהם חברים במועצת המנהלים של Cosort. יחד עם המנהל הכללי, הם מתאמים את שלוש החברות וקובעים את האסטרטגיות שלהן.
התקציב של Cosort נבנה, מוצר אחר מוצר, ולבסוף רואה החשבון של ההנהלה מחשב את העלויות ואת התקורות, לפני השלמת "התקציב הראשי".
תוכן עניינים:
מבוא
-…4
הכנת תקציב לרבות הצגת חישובים   –.5
הצגת דוח מספרי –9
הגדרת המושג "בקרת עלות" וכיצד מנהלי התפעול בחברת Cosort Ltd יכולים להיעזר בו 10 הסבר על ארבעה נושאי מפתח אותם הייתם מעלים בפגישה וכיצד אתם מבינים את המצב -…11
סיכום -12
ביבליוגרפיה –.13
מבוא:
עבודה אישית במודול ביצועים עסקים ופיננסים, מטרת עבודה זו היא לדעת להכין תקציבים ולהשתמש בהם.
במטלה ראשונה אנו נדרשים להכין תקציב המציג את סה"כ העליות הנדרשות לייצור שני המוצרים: C28  ו  C32 עבור מחלקת הייצור, כמו כן, עלינו להסתמך על ייצור המתוקצב החודשי. במטלה השנייה אנו נדרשים להציג דוח מספרי בהסתמך על חלק מהתוצאות במטלה ראשונה לאחר שידועות לנו העלויות וההכנסות בפועל. דוח תפעולי זה יציג את המידע בדרך שתאפשר להנהלה להבין ולפרש את הנתונים. בנוסף להסביר על "תקצוב גמיש" מהו?
במטלה השלישית אנו נדרשים לדמות שאנו נוכחים בפגישת הנהלה חודשית, להגיש דוח ולדון בביצועי שני המוצרים C28  ו  C32 בחודש ינואר. בדוח המיועד למנהלי התפעול בחברה עלינו להגדיר את המושג  "בקרת עלות" ואיך חברת Cosort Ltd יכולה להיעזר בו. בנוסף עלינו להביא ציטוטים מהספרות הרלוונטיים בתחום החשבונאות.
במטלה רביעית עלינו להציג דוח המיועד לצוות התפעול ולהסביר ארבעה נושאי מפתח אשר ההינו מעלים בפגישה בעקבות הניתוח שלנו, הביטים החשובים למנהלים, שאיפה לשיפור ביצועים פיננסים של החברה, עדות מהאירוע עצמו ולציין דרך פעולה שלדעתנו ההנהלה צריכה או לא צריכה לנקוט בה.
לסיכום התוצאה הסופית של העבודה תתרכז בניתוח ויעילות חברת Cosort Ltd מבחינת כח אדם, שעות נוספות, תקציבים, איזה מוצר עדיף יותר C28  ו  C32 וכמה כדאי לייצר ומאיזה סוג.