מהם ההשפעות הרגשיות של הפרסומות בטלוויזיה על הצרכנים המבוגרים?

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 317
מספר מקורות 6

תקציר העבודה

בית הספר לתקשורת תרגיל 4- עבודה מסכמת במסגרת הקורס: כתיבה אקדמית תאריך הגשה: 10/1/07
-1- נושא העבודה: מהם ההשפעות הרגשיות של הפרסומות בטלוויזיה על הצרכנים המבוגרים?
הסבר: לפרסום בטלוויזיה יש כוח רב והשפעה גדולה על האוכלוסייה המבוגרת, זו תעשייה מפותחת בעלת גישות שונות, טכניקות וכוח שכנוע רב.
זהו "עולם" בעל התעסקות תמידית בשיווק, במכירות ובניסיון להכתיב לצרכנים מה לקנות ואף לשלוט בראשו של הקונה הפוטנציאלי. תחום זה הינו מרתק בהיבטים רבים ולכן ברצוני לחקור את כוח הפרסום וכיצד הצרכנים המייצגים אותי ואת כלל האוכלוסייה מונעים על ידיו.
          פרסומת מכילה גוונים שונים ומטרתה העיקרית היא להביא לשינוי בקרב הצרכנים. הפרסומת מכוונת אל הצרכן ומנסה להשפיע עליו כמה שיותר על ידי רכישת ליבו בדרכים מקוריות ואטרקטיביות (למיש, 1994).
          בעבודתי אציג תחילה מספר דרכים בהם הפרסומות משפיעות על הצרכן ובהמשך אראה את דעותיהם של חוקרים שונים בדבר המידה והאופן שבו משפיעה הפרסומות על הצרכנים:
על פי מאמרה של דפנה למיש (1994) וספרה של טלי פרידמן (2002), ישנה הסכמה כי זמן השפעתה של הפרסומת הינו קצר מאוד והדבר נעשה במספר דרכים יעילות, לדוגמה: