ניהול אסטרטגי פרויקט גמר על חברת בגיר. תואר MBA..

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
קורס
מילות מפתח , ,
ציון 87
שנת הגשה 2006
מספר מילים 8160

תקציר העבודה

תחום העיסוק ייעוד וחזון מטרות העל פילוסופיה ניהולית גישת התובענים פרופיל חברה חוזקות חולשות ניתוח סביבה הזדמנויות סביבות קרובות סביבה עסקית:
סביבות רחוקות סביבה כלכלית:
סביבה חברתית/תרבותית:
סביבה דמוגרפית:
סביבה פוליטית:
סביבה טכנולוגית:
איומים:
סביבה קרובה סביבה עסקית (לקוחות, מתחרים, עובדים):
סביבות רחוקות סביבה כלכלית:
סביבה חברתית/תרבותית:
סביבה דמוגרפית:
סביבה פוליטית:
סביבה טבעית:
מחזור חיי הענף והמבנה התחרותי ניתוח ענף לפי מודל פורטר החלופות האסטרטגיות יעדים לטווח ארוך אסטרטגיית על  יעדים לטווח קצר אסטרטגיות פונקציונליות גורמי הצלחה קריטיים בתחום הפעילות מיסוד האסטרטגיה בקרה והערכה ייעוד החברה תחום העיסוק בגיר הינה חברה גלובלית, מהמובילות בתחום, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של הלבשה מחויטת, איכותית וחדשנית, לגברים ונשים, ע"י אספקת מותגים פרטיים (private labels), מותגי מעצבים (designer labels) ומותגי בית (house brands) ללקוחות מוסדיים גדולים, תוך יכולות יצור ושיווק ייחודיות ובפריסה גלובלית ואסטרטגית.
ייעוד וחזון ייעוד:
·        ליצור חווית הלבשה אולטימטיבית עבור הצרכנים, תוך שילוב אופנה, נוחות, ביצועים וערך מוסף.
·        יצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם לקוחותיה הקמעונאים, להתעלות על ציפיותיהם ולהגביר את כושר התחרותיות שלהם ע"י הובלת הסטנדרט באופן עקבי ומתמשך לכל אורך שרשרת הערך. ·        לפתח סביבה פתוחה אשר מקדמת צורכי צמיחה והגשמה עצמית בקרב עובדיה. חזון:
"להיות החברה הגלובלית, החדשנית והמובילה באספקת מותגים של הלבשה מחויטת". מטרות העל ·        רווחיות וצמיחה ע"י הרחבת פעילות החברה, בעזרת איתור לקוחות חדשים בשווקים קיימים.
·        רווחיות צמיחה ע"י איתור וחדירה לשווקים חדשים והפחתת התלות בלקוחותיה האסטרטגיים.

העבודה ללא ביבליוגרפיה