קמפיין תקשורת שיווקית עבור סדרת איפור חדשה מבית Crema. סדנת פרסום ותקשורת שיווקית. תואר שני מנע"ס.

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
ציון 100
שנת הגשה 2007
מספר מילים 5070

תקציר העבודה

עבודה זו מוגשת במסגרת קורס "סדנת פרסום ותקשורת שיווקית" לקראת תואר למוסמך במינהל עסקים.
מטרת עבודה זו היא הצגת קמפיין תקשורת שיווקית עבור סדרת איפור חדשה מבית Crema, הפועלת מכבר בהצלחה בשוק הטואלטיקה ומוצרי הטיפוח בישראל. במסגרת העבודה ננתח בשלב ראשון את השוק והסביבה התחרותית לקראת כניסה של מתחרה חדש לענף המוגדר כצפוף ותחרותי, נגדיר מטרות על ויעדי מכירות ונתח שוק אופרטיביים לטווח קצר ונתייחס לאסטרטגיה השיווקית בה יש לנקוט. בחלק השני, היישומי, וכנגזר מהנאמר לעיל, נציג את אסטרטגיית התקשורת השיווקית שנבחרה, ובהמשך את אמצעי המדיה, מרכיבי התקשורת השיווקית והכלים בהם תושג, מטרותיהם ותפקידם. כמו כן נציע דרכים אופרטיביות, טקטיקה וקריאייטיב בכדי ליישם את האסטרטגיה הנבחרת. חלק זה ילווה בפריסה תקציבית וגנט פעילות על פי ציר זמן. אנו מקווים שבסיום עבודה זו תתקבל תמונה ברורה אודות המאמץ המערכתי שיש לעשות לשם החדרה מוצלחת של סדרת איפור חדשה לשוק הישראלי.
העבודה ללא ביבליוגרפיה