סמינר לניהול ולפיתוח מותגים- מפתח המותג ידיעות אחרונות. תואר MBA.

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , ,
ציון 94
שנת הגשה 2007
מספר מילים 3617

תקציר העבודה

תרגיל 2 – מפתח המותג יש לפתח מפתח מותג לידיעות אחרונות יש להסביר ולהציג מפה תפיסתית של כל המותגים בשוק. יש להציג טבלת השוואה של הבטחת כל אחד מהמותגים בשוק (כולל הסבר למשמעות ההבטחה).
יש להציג את כל מגוון האפשרויות הרלוונטי (כל האופציות שהיה ניתן לבחור בהן הקטגוריה זו של המוצר) של  מאפיינים, תועלות, אישיות, וערכים בקטגוריה הזו. יש להציג את ה- TABS ומודל ה-DRAGON של  המותג שבחרתם. נא להסביר מדוע לדעתכם בחרה את המרכיבים האלה למותג שלה.  יש להציג את "הסיבות להאמין" למפתח המותג.
 הקדמה- על המדיה בישראל הישראלים, כידוע, הם עם של צרכני תקשורת. והרי אין זה מפתיע כלל בהתחשב במורכבות החיים בישראל במכלול ההיבטים- הפוליטיים, הכלכליים, הביטחוניים, התרבותיים ושאר האספקטים המרכיבים וסובבים את חיינו. אך בישראל, הגם והיינו רוצים להתנתק במעט ממסרי המדיה ההמוניים, זה כמעט ולא ניתן לאור צפיפות הענף ביחס למידות המדינה וגודל האוכלוסייה ושל הרגלי הצריכה של הסובבים אותנו. המדיה, והמדיה החדשותית בפרט, סובבים אותנו בכל- בעיתונות הכתובה, ברדיו, בטלוויזיה ובעשור האחרון חודרת גם בדרכים חדשניות של אינטרנט, טלפונים סלולאריים, שלטי חוצות אלקטרוניים וכל דרך אחרת שניתן להעלות על הדעת. ניכר כי עם ישראל הינו מכור מדיה וחדשות, אם מרצון ואם (יש שיאמרו) בעל כורחם. במצב נתון זה, גופי המדיה השונים פועלים בשוק תחרותי וצפוף מאוד, באופן שאין כדוגמתו בעולם. גופי מדיה נפתחים ונסגרים ערבים לבקרים והקושי לשרוד, במיוחד בשוק המדיה הכתובה בה הנאמנות-
העבודה ללא ביבליוגרפיה