ניהול התקשורת השיווקית לפיתוח עסקי חדש של חברת טרה

מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 4970

תקציר העבודה

תוכן העניינים :
נושא                               עמוד תקציר מנהלים                            1
מבוא                                        3
רקע שיווקי                               4           חברת טרה                                8
התקשורת השיווקית                  10 פרסום                                    12
קידום מכירות                          19
יחסי ציבור                             21
   גאנט                                     24
3 . מבוא: הפרויקט להלן מציג את הנחות העבודה לניהול התקשורת השיווקית לפיתוח עסקי חדש של חברת טרה.
הפרויקט בוחן את סיכויי ההצלחה של החדרת המוצר החדש, "יו-פשתן"  –מעדן יוגורט עם זרעי פשתן , ומציע פתרונות ודרכי פעולה לתקשורת השיווקית בביצוע מהלך שכזה. הפרויקט מתחלק לכמה חלקים עיקריים.
בחלקו הראשון של הפרויקט נבחנו הנושאים הבאים:
·     רקע שיווקי  על החברה, שוק מעדני היוגורט על מרכיביו ומתחריו .
·     מטרות השיווק והאסטרטגיה השיווקית שנבחרה, תוך כדי התייחסות לקהל המטרה, מיצוב המותג הרצוי, מטרות ויעדים שיווקים ומדיניות כללית בנוגע לתמהיל השיווק.
·     ניתוח כללי בענף תוך התייחסות לאיומים והזדמנויות של הפירמה ע"פ מודל  S.W.O.T.
לאחר בחינה מעמיקה של הנושאים שהוצגו עד כה, הוחלט על תוכנית תקשורת שיווקית בנושאים הבאים:
·     האסטרטגיה וקביעת התקציב הכללי של התקשורת השיווקית.
·     התייחסות לנושא הפרסום: מטרותיו, יעדיו, אסטרטגיה וטקטיקה פרסומית.
·     התייחסות לנושא קידום המכירות: מטרותיו, אסטרטגיה וטקטיקה לעבודה יעילה שתסייע בביצוע הדרך הנבחרת.
·     יחסי ציבור: מטרות, אסטרטגיה וטקטיקה ליישום.
לאחר סיום שלבים אלו יוצג לוח זמנים מפורט בנוגע לתוכנית התקשורת השיווקית.
אנו מאמינים כי היצמדות לתוכנית זו והתקדמות ע"פ השלבים המפורטים להלן, תהיה יעילה וכדאית לפירמה ותמצב את המוצר כאיכותי, חדשני, בריאותי וייחודי.