שיווק - מי עדן

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 5977
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

תקציר מנהלים חברת מי עדן הינה חברה המספקת שירותי מים מינרלים בבקבוקים ובברים, בפריסה ענפה בכל רחבי הארץ.
החברה מדורגת כמצליחה ביותר בתחום, כשלצידה שתי מתחרות עיקריות בשוק פתרונות המים הביתיים, ואילו בתחום הבקבוקים מספר מתחרים גדול יותר.
להלן עיקרי הדברים אשר נותחו לעומק ותוארו מזוויות שונות ומעניינות של המתחרה העיקרית בענף המים המינרלים.
תחילה מוגש תיאור החברה, היווסדה, תחומי פעילותה ובעלי השליטה בה.
בהמשך נציג את ניתוח הסביבה הפנימית והסביבה החיצונית ברמת הענף והמשק, ובסיומו נבצע ניתוח מסכם על פי מודל SWOT.
כמו כן, נציג את מטרות החברה ויעדיה, תוך הגדרת יעד כללי ומטרות ספציפיות.
בשלב הבא, ננתח את האסטרטגיה השיווקית של החברה במספר היבטים: ü      כוחות המנהיגים את האסטרטגיה השיווקית – לקוחות ומתחרים.
ü      פלחי השוק הפוטנציאליים שאליה החברה יכולה לפנות, כיסוי שוק, כלומר לאילו פלחי שוק החברה פונה כיום, וכן הצגת מפת מיצוב בשוק פתרונות המים הביתיים. ü      תמהיל יעודים על בסיס ניתוח כיסוי השוק.בה נראה אילו מוצרים מוצעים ולמי.
ü      מטריצת התרחבות של החברה, בה יפורטו כיווני התרחבות החברה על ידי התמקדות, פיתוח מוצר, פיתוח שוק והגוונה.
לאחר מכן, נציג את המהלכים שמבצעת החברה כדי להשפיע על מרכיבי תפיסת הצרכן בתחום המים המינרלים, תוך יישום תפיסת הגשטאלט, וכן ניתוח סוג קבלת החלטה על פי מודל אסאל.
בהמשך נבצע ניתוח תמהיל שיווקי תוך התמקדות במוצר ותקשורת.
לבסוף, נציג הצלחות וכישלונות שיווקיים שבוצעו בעבר, ונחווה את המלצותינו לעתיד.
העבודה ללא ביבליוגרפיה