התנהגות ארגונית מאקרו

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2006
מספר מילים 3486
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

מבוא
אנו ונתקלים  במהלך החיים בארגונים רבים ומגוונים, חלקם מצליחים לעמוד ביעדים שהציבו לעצמם, חלקם משנים את ייעודם בהתאם לסיטואציה וחלקם נכשלים.עבודה זו עוסקת במושג מרכזי ומשמעותי בניתוחם של ארגונים, "הצלחה וכשלון". החומר התיאורטי מתבסס על ספרו של יצחק סמואל "ארגונים".
בתחילה נעסוק בהגדרת מושגים המתייחסים להצלחה ולכישלון בארגון: יעילות , תכליתיות , התמסדות והישרדות .בהמשך נציג מהם הגורמים להצלחה ולכישלון בארגון, וכיצד הם נמדדים על ידי הארגונים השונים.העבודה עוסקת בארגון "מי עדן" בכלל ובמוקד שירות הלקוחות בפרט. בתחילה ראיינו את מנהל שירות הלקוחות בחברה ,יניב דיקשטיין, על סמך הראיון ניתחנו והסברנו את המושגים שהוגדרו בתחילה,וניסינו לבצע ניתוח שיתבסס על החלק התיאורטי שבספר, תוך הבנת כל הגורמים המשפיעים על הצלחתו או כישלונו של הארגון.לבסוף, סיכמנו את העבודה בתוספת רפלקציה אישית של כל אחד מאתנו.
העבודה בפונט 14