עבודה בשיווק העוסקת במוצר חדש לסטודניטים. בעבודה זו מנותח המוצר לפי פלחי שוקף בחירת שוק מטרה, תמחיר וכו',

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2004
מספר מילים 3092
מספר מקורות 8

תקציר העבודה

עבודה זו תעסוק בניתוח מוצר חדש לסטודנטים.
העבודה תכלול פרזנטציה של המוצר, פילוח שוק, שוק מטרה, מאפייני ליבה של המוצר, ניתוח על פי מודל  PORTER,  מאפייני הצרכן, משתני בידול, מיצוב עתידי, מפה תפיסתית, ותמחיר המוצר.
  פרזנטציהi-lamp   I-LAMPהינה מנורה שולחנית מסוגננת המשלבת בתוכה מעגן/חיבור לנגני הקול השונים,מחשבי כף יד ואפילו מחשבים ניידים. כוללת ארגונית לשולחן (לא בכל הדגמים), רמקולים באיכות גבוהה ותאורה על ידי נורות לד(חוץ מדגם ה (rock on אשר אינה גורמת לחימום.
ה I-LAMP  מגיע בחמישה דגמים  tempo, boogie, rock on, tunes, boom box  .
Tempo Architect iLamp מנורת שולחן איכותית מעוצבת  וקומפקטית. בעלת בסיס לבן עם גווני פלדת סטין וכרום. בבסיס המנורה יש שני רמקולים עגולים, ארבעה מאחזי עט ושני חלקים קטנים להחזקת  פריטים אחרים.
מנורה בעלת חיבור המיועד לחיבור מהיר של נגנן mp3  או כל נגן אחר עם חיבור לאוזניות. גובה המנורה ניתן לכיוון עד 50 סמ'. המנורה מפיצה אור לבן וחזק שאינו מעייף את העין. אין צורך בשום התקנה פשוט מחברים וזה עובד. פיתרון אידיאלי לעבודה בסביבה חשוכה…
Boogie Architect iLamp בסיס לבן עם גווני שמפנייה.
רמקולים איכותיים. חיבור לאוזניית ג'ק, אירגונית. מנורה מכילה 30 נורות לד, גובה ניתן לכיוון עד 45סמ', מגן אור הניתן לכוון במאונך. מנורה קומפקטית –