עקרונות השיווק- ניתוח רשת מכוני כושר
מוסד לימוד | שלוחת דרבי בישראל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | mstp, p.e.s.t, porter, SWOT, אנליזה פנימית, תמהיל השיווק |
שנת הגשה | 2007 |
מספר מילים | 4307 |
מספר מקורות | 13 |
תקציר העבודה
תקציר מנהלים באירוע זה, בוצע Case Study של רשת חדרי כושר Great Shape, המתמחה במתן חוגים ובהפעלת מכוני כושר למגוון לקוחות בפלחי שוק שונים.
כרשת מכוני כושר הארגון שם לעצמו כדגש את הפאן השיווקי על מנת לשפר את מיקומו בתחרות על לב הצרכן . הארגון הגיעה לידי החלטה, כי יש לבנות תוכנית שיווקית ליצור יתרון תחרותי ולהפוך לארגון שרואה צעד אחד קדימה . בארגון קיימת הבנה שבלי שיווק ויחסי ציבור לא יוכלו למנף את ההצלחה לרמה רווחית ולא יקראו את המפה ברמה של מתחרים.
הצעתי לארגון היא : גיוון פעילויות החוגים והשיעורים מהווים גורם משיכה לרשת ומהווה מנוף לצמיחה עתידית , אורך חיים בריא הפך למוטו שתופס תאוצה כיום בהווי היום יומי דבר שמהווה דגל לרשת,המלצותינו הן פניה לפלחי שוק חדשים על בסיס אורך חיים בריא בני נוער, קשישים , סטודנטים.
(נבחן על ניתוח MSTP , SWOT , תמהיל השיווק).
קידום מכירות על ידיד שת"פ עם חברות או מוצרים בריאותיים על מנת למנף את הרשת בעייני הציבור שצורך בריאות כמו כאן יצירת הרחבה בצפון הארץ כאתר פוטנציאלי להמשך התרחבות בעבודה ביצענו ניתוח של רשת לפי מודלים שונים על מנת לבחון אותה לעומת שאר המתחרים לבחון את איומי הסביבה ויצירת חזון משופר אין ספק שהידע שרכשנו ישמש אותנו בעתיד.
תוכן עניינים
מבוא. 3
פרק א' – ניתוח סביבת מאקרו: מודל P. E. S. T. 3
פרק ב' – PORTER.. 3
פרק ג' – אנליזה פנימית. 3
פרק ד' – SWOT.. 3
פרק ה' – MSTP. 3
פרק ו' – תמהיל השיווק. 3
פרק ז' – מסקנות והמלצות. 3
סיכום.. 3
ביבליוגרפיה. 3
נספחים.. 3
נספח 1 – מודל PEST.. 3
נספח 2 – רשימת פעילויות מלאה. 3
נספח 3 – פירוט תיאורית MSTP. 3