עבודה בנושא מסחר אלקטרוני ככלי משמעותי ברשת האינטרנט ויישומה על אתר האינטרנט של רשת איקאה.העבודה מציגה בין היתר נתונים סטטיסטיים, גרפים ועיצוב אתר מובנה מחדש.ציון העבודה הינו -A
מוסד לימוד | שלוחת דרבי בישראל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | e-business, e-commerce, אינטרנט, אינטרנט בעסקים., דרבי, מסחר אלקטרוני |
שנת הגשה | 2006 |
מספר מילים | 2656 |
מספר מקורות | 13 |
תקציר העבודה
עבודה זו עסקה בניתוח אתר האינטרנט של חנות איקאה בנתניה.
היא בחנה את שימוש האתר ברשת האינטרנט תוך נקיטת אמצעים בכמות המידע באתר, עיצובו, ויכולת ביצוע של רכישת מוצרים דרך האינטרנט. העבודה הציעה המלצות לשיפור המצב הקיים באמצעות הכנסה של מסחר אלקטרוני לאתר ועיצובו מחדש. תוכן עניינים
נושא עמוד מבוא
4 משימה 1- מייל למנכ"ל 5
משימה 2- חלק א' (סיקור 3
מאמרים) 6-10 משימה 2- חלק ב' (דו"ח) 11-16 סיכום
1 7 רשימה ביבליוגרפית
1 8 נספחים
1 9-20 איקאה היא רשת שבדית לריהוט ועיצוב הבית. חנות איקאה ממוקמת בנתניה והיא משתרעת על 23,000 מ"ר וכוללת כ-6500 רהיטים ואביזרים מסוגננים לבית.
אתר האינטרנט של החנות הינו אתר תדמיתי וכתובתו היא www.ikea.co.il.
האתר אינו מבצע שימוש מהותי באמצעי רשת האינטרנט והוא מעוצב בצורה בסיסית ביותר.
כמו כן , האתר אינו מקיים כל שימוש במסחר אלקטרוני.