עבודה במבוא לניהול התפעול בחברת וודאפון פיג'י. עבודה מעמיקה מאוד אשר סוקרת את כל כלי ניהול התפעול בחברה. ציון +A !!!
מוסד לימוד | שלוחת דרבי בישראל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | דרבי, וודאפון, מבוא לניהול התפעול, שרשרת האספקה, תפעול |
שנת הגשה | 2006 |
מספר מילים | 2977 |
מספר מקורות | 11 |
תקציר העבודה
תקציר מנהלים עבודה זו בחנה את ניהול התפעול בחברת וודאפון פיג'י.
בעבודה הושמו הנושאים הבאים:
יישום ISO 9000 בחברה, תועלות כתוצאה מהיישום, נהלי רכש וספקים, שרשרת האספקה ויעדי התפעול.
בנוסף, העבודה הציגה בעיות, מסקנות והמלצות על גבי אופן ניהול התפעול בחברת וודאפון פיג'י.
תוכן עניינים
נושא עמוד מבוא 4
יישום ISO 9000 בארגון 5-7
תועלות לארגון 8
נהלי ISO 9000 9-11
שרשרת האספקה
1 2-15
יעדי התפעול 16-17 ביבליוגרפיה 18 נספחים 19-21 וודאפון היא חברת הסלולארי הגדולה בעולם. וודאפון מציעה מגוון רחב של שירותים, לרבות תקשורת קולית ונתונים. לחברה יש סניפים באירופה, במזרח, באפריקה, באסיה ובארצות הברית. לאחרונה, מספר המנויים של וודאפון חצה לראשונה את רף ה-200 מיליון.
שני סניפים של החברה הוקמו בפיג'י בכדי לספק תקשורת סלולארית דיגיטאלית באיזור.
סניף אחד ממוקם בסובה והשני בלקוטה. מטרות החברה היו לייסד תשתית באיזור ולשווק את הטלפון הדיגיטאלי של החברה.
מטרות עבודתי הן:
w לזהות את חיוניות ניהול התפעול בארגון על כל צדדיו.
w להשתמש בכלים שונים על מנת לבחון את ניהול התפעול בוודאפון פיג'י,ולציין בהתאם בעיות ומסקנות ואף המלצות לשיפור יעילות העבודה.