טלוויזיה

תקציר העבודה

– טלוויזיה – עבודה של סיום כתה ט'.
העבודה אינה אקדמאית אלא ברמת חטיבת ביניים בלבד!!! ראשי פרקים :
מהי טלוויזיה, איך התחילה ואיפה?
תחילת שידורי הטלוויזיה בישראל ערוץ 2
הרשות השנייה כיצד משפיעה הטלוויזיה על נורמות התנהגות יס נגד הוט פרסום מבוא
אני בחרתי לכתוב את העבודה שלי במסגרת 60 שנה למדינת ישראל, על הטלוויזיה בכלל, הטלוויזיה בישראל והשפעותיה השונות.
בחרתי בנושא זה מכיוון שיש לי חיבה לתחום התקשורת, ומעניין אותי לבדוק תחומים שונים בתקשורת הישראלית. רציתי לכתוב את העבודה על נושא שגם יעניין אותי, וכך אולי גם יעניין את מי שקורא את העבודה. בעבודה זו אתמקד בטלוויזיה הישראלית ובנושאים שקשורים אליה. המטרה שלי היא להרחיב את הידע שלי בתחום זה, וגם אולי לחשוף עבודה זו לעוד אנשים ולהביא לידיעתם את הדברים המוצגים בעבודתי.
השאלות והנושאים המוצגים בעבודה – ·        תולדות הטלוויזיה, איך התחילה והיכן ·        איך התחילו שידורי הטלוויזיה בישראל ומה היו הבעיות בדרך ·        סיפור הקמתו של ערוץ 2
·        ערכיה וחשיבותה של הרשות השנייה ·        חשיפת הסכנות שבטלוויזיה, למה הצפייה גורמת ·        התחרות בין חברות הכבלים והלווין ·        סכנות הפרסום, דרכי פרסום שונים חשיבות הנושא בשבילי – לדעתי, לטלוויזיה יש כוח עצום וביכולתה להעביר מסרים שונים לקהל הצופים. לכן חשוב שלא נישאר תמימים ונדע למה להקשיב ולמה לא. הטלוויזיה מנסה למכור לנו מוצרים, להעסיק אותנו בשעות היומיום, להביא לידיעתנו נושאים פוליטיים בחדשות, לגרום לנו להנאה, להרחיב את אופקינו, וכמובן – הטלוויזיה היא מקור פרנסה להמון אנשים – לעשות כסף.
בכתיבת העבודה השתמשתי במקורות מידע שונים. בעיקר באינטרנט (במקורות אמינים, וגם במאמרים שמציגים דעות של אנשים שלדעתי היה חשוב להכניס בעבודה), אך גם בידע כללי ועזרה של אנשים הקרובים אליי.
העבודה לא כוללת אזכורים ביבליוגראפיים בגוף הטקסט, מקורות מרשת האינטרנט בלבד