פרו"ס: מדידת יעילות הפרסום- שימוש במוזיקה בפרסומות

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 2594
מספר מקורות 7

תקציר העבודה

תוכן העניינים
                   נושא                                                            עמוד
1 .                                        מבוא                                                            -3-    
2 .                                        פרסום ופרסומות                                           -4-
3 .                                        עמדות הצרכן                                               -4-
4 .                                        תגובות הצרכן- השפעת הפרסום                    -5-
4 .1     מדרג ההשפעות                                              -5-
4 .2     מעורבות גבוהה ומעורבות נמוכה אצל הצרכן      -5-               –
4 .3     מודל  ELM                                                  -6-
4 .4     זיכרון והיזכרות בפרסומות                               -7- 5.                                        מוזיקה בפרסום                                            -8-                        5.1     התאמה מוזיקלית בפרסומות                             -9-
6 .                סיכום ומסקנות                                             -11-            7.                רשימה ביבליוגרפית                                     -12-
1 . מבוא

1 .                 הבעיה המחקרית האם קיים קשר בין השימוש במוזיקה בפרסומת לבין כוונות הקניה של הצרכנים?

2 .                 השערת המחקר א.            שימוש במוזיקה גורר יחס חיובי לפרסומת ב.             השימוש במוזיקה בפרסומות משפיע חיובית על משתני יעלות הפרסום הבאים:
1)      עמדה כלפי המוצר
2 )      נכונות הקנייה המשתנה הבלתי תלוי במחקר- שימוש במוזיקה בפרסומת.
המשתנה התלוי במחקר- כוונת הקניה של הצרכנים.

3 .                 שיטות וגישות המחקר שיטת המחקר בה נעשה שימוש בעבודה זו הינה- סקירה ספרותית. במהלך העבודה, נעשתה קריאה ביקורתית של תגובות ומאמרים שונים. זהו מחקר איכותי בו נבחנו ההיבטים השונים של הנושא הנבחר באמצעות ניתוח ספרות מחקרית ומקורות ראשוניים ומשניים אשר נאספו באמצעות חיפוש במקורות מידע אלקטרוניים.