ניתוח מותג "האגיס", 11 עמודים כולל מפות תפיסתיות ואסוציאטיביות, מאפייני המותג, אסטרטגיה שיווקית, ערכי ליבה, בחינת המיצוב ופערים אסטרטגיים

תקציר העבודה

תרגיל בניתוח מותג – תקציר (שורות ראשונות בכל שאלה) חלק א' המותג שבחרנו הוא – חיתולי "האגיס".
מאפייני המותג: מדובר במותג יצרן אותו קונות האמהות (לרוב) עבור ילדיהן הקטנים. מותג אישימשפחתיפרטי.
פירוש שם המותג ("האגיס") הוא חיבוק. השם נבחר משום שהוא מתאר בצורה ממוקדת מאוד את מערכת היחסים החמה שבין האם (הקונה) והתינוק (הצרכן) וכן את הסיבה המרכזית לרכישת חיתולים (טיפול ודאגה לתינוק-..
אסטרטגיה שיווקית: המותג "האגיס" הוא מותג החיתולים המוביל בישראל וזאת למרות מחירו היקר יחסית ( 55 ₪ ). ניתן לרכוש אותו בכל רשתות השיווק והפורמים וכן בכל הסופרים והמכולות. המוצר מופץ ע"י חברת האם "חוגלה"-קימברלי שגם מייצרת את המוצר במפעליה בארץ
השפעתה של אסטרטגית המיתוג על פעולות החברה : "חוגלה" הגדירה את "עולם התינוק" כציר המרכזי למותג "האגיס" (בניגוד למתחריה שמתייחסים לעולם ההורים). ראה נספח ג'. בהתאם לאסטרטגיה זו החברה יזמה תחרות צילומים של תינוקות באינטרנט, פורם בנושא תינוקות ועוד. שוק החיתולים בישראל נחשב לאחד השווקים התחרותיים ביותר בארץ והיקפו נאמד בכ150 מיליון דולר. -…
המותג "האגיס" נמצא בשלב הבגרות. המותג כבר שנים רבות בשוק והמודעות אליו עצומה. נתח השוק שלו עצום גם הוא וממקם אותו כמספר 1 הבלתי מעורער בשוק החיתולים בארץ. קהל היעד: הורים לילדים בגילאי 3 – 0 המתאפיינים ברמות מעורבות מהגבוהות בתחום מוצרי הצריכה. ההורים הצעירים רואים בחיתול שבוחרים אמצעי מהותי להעניק לתינוקם את הטוב ביותר. –.
חלק ב' – בחינת מיצוב ופערים אסטרטגיים
1 . ניתוח המפה התפיסתית : ניתן לראות כי עבור הצרכנים שני המוצרים בטוחים באותה המידה. גודל המותגים, שיוכם לארגונים בינ"ל ואיכות המוצרים מותרים על הצרכן רושם שמדובר בארגונים רציניים מאוד ומכאן שתינוקם מופקד בידיים מקצועיות. יש לציין כי נושא "בטיחות המותג" הוא איום גדול בפוטנציה שכן כל סוגי החיתולים מכילים חומרים שמסוכנים לתינוק, אולם הגישה אליהם ע"י התינוק כמעט בלתי אפשרית (קריעת ניילון ובד). –
העבודה ללא ביבליוגרפיה!!!