ישראל גרמניה

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2008
מספר מילים 4985
מספר מקורות 25

תקציר העבודה

תוכן העניינים
מבוא
הצגת המדינות גרמניה ישראל יכולת גלובלית ארבעת המרכיבים (IMD) יכולת התחרות אזורי סחר והסכמי סחר אזורי הסחר של כל מדינה ומאפייני אזור הסחר הסכמים כלכליים בין ישראל לגרמניה מאפייני תרבות סגנון ניהול משא ומתן היבט ניהולי – תקשורת ניהול משאבי אנוש אסטרטגיה מסקנות סיכום ביבליוגרפיה מבוא
ניהול בינלאומי – הוא תחום הידע הדן בפעילויות עסקיות אשר חוצות גבולות לאומיים.
פעילויות כאלה יכולות לכלול העברת מוצרים, שירותים, הון, כוח אדם, טכנולוגיה ,ידע או מידע.
תחום זה עוסק תופעות ניהוליות אשר חוצות גבולות, לאום או אזורים ספציפיים.
עבודה זו תבחן את ההיבטים הניהוליים בין מדינה השייכת לאיחוד האירופי – גרמניה, לבין מדינה שאינה שייכת לגוש איחוד המדינות האירופי – ישראל.