בניית חבילה באי זקינטוס על ידי סיטונאי תיירות

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 4993
מספר מקורות 13

תקציר העבודה

פרק עמ' מבוא

2 שלב א' – היזמות והתכנון סיטונאי תיירות רקע
סיווג הסיטונאי פלח השוק בחירת היעד בניית החבילה הסוכן המקומי הנציג ביעד תמחור שיווק הפקת החוברת
3 -11
3 -5
6
6
6 -7
7-8
8
8 -9
9
9-10
1 0-11
שלב ב' – התפעול בפועל צינורות ההפצה ניהול מלאי מחשוב,הזמנות ואישורים אמצעי תשלום הקשר השוטף עם הנציג בחו"ל
1 2-13
1 2
1 2
1 2-13
1 3
1 3
שלב ג'- החזרה סיכום דפי המשוב סיכום תלונות והפקת לקחים הערכת וחיזוי הביקוש לעונה הבאה
1 4
1 4
1 4
1 4
סיכום ומסקנות
1 5
ביבליוגרפיה
1 6
רשימת נספחים
1 7
מבוא על פי Page et al (2001) תעשיית התיירות כוללת ארגונים ועסקים רבים המשתרעים מתחבורה דרך אירוח ועד אטרקציות, כל אחד  מהסקטור הללו מציע מגוון מוצרים, אך מה שמאפשר שרשרת הפצה יעילה הינם מפעילי התיירות.
מאחר וזרמי התיירות הדומיננטיים בעולם הם מצפון לדרום ליעדים שטופי שמש, אינו מפתיע כי רוב העבודה של מפעילי התיירות והסיטונאים התאחדו ביחד כדי ליצור יעדים מיוחדים או חבילות נופש.
לסיטונאי התיירות  יש תפקיד ברור ,הם קונים מוצרים בודדים של תחבורה ,הארחה ושירותים אחרים ומרכיבים אותם לחבילה אחת, בצורה שתיצור מחיר רכישה אטרקטיבי לתייר ) Cooper et al1998).
עבודה זו תעסוק בבניית חבילת נופש לאי זקינטוס אשר ביוון ובהתוואת תהליך של תפעול היעד, משלב היזמות ועד חזרתו של הנוסע לארץ.
העבודה תכלול שלושה חלקים: החלק הראשון יעסוק בתכנון היעד והמוצר,  החלק השני יתמקד בהיבט התפעול בפועל והחלק האחרון יהווה את שלב החזרה בו ייבחנו שיטות לקבלת משוב והפקת לקחים. מטרת העבודה לזהות את מרכיביה העיקריים של חבילת התיור וכמו כן להבין את  התהליכים הפנימיים  בהקשר לתפקידיו של מפעיל התיירות.