תשובות על שאלות על חומר מבוא לקורס תקשורת יווקית-MARCOM
מקצוע | תקשורת |
מילות מפתח | MARCOM, מיתוג, מרקום, שיווק, תקשורת, תקשורת שיווקית |
שנת הגשה | 2008 |
מספר מילים | 951 |
מספר מקורות | 1 |
תקציר העבודה
[ כל הזכויות שמורות © All rights reserved קורס Marcom – לימודים מרחוק שיעור 1 שאלות חומר עזר : חומר + מצגות PPT
1 . אז מה זה מרקום ?! תאר/י בקצרה[m1] את תחומי אחריותו ותפקידיו של איש/ת המרקום המרקום נוצר, התפתח ושוחרר לעולם, כחלק ממונחי ההייטק. דיסציפלינת המרקום –
2 . אנא תאר/י בהרחבה (באנגלית) את המערך התקשורת השיווקית "המסורתית" (שהייתה מקובלת בעבר ועדיין תקפה בחברות "מיושנות") וכיום ?! – אנא ציין את ההבדלים הבולטים בין שתי הגישות.
3 . מה היתרונות של האינטגרציה בתקשורת השיווקית המשולבת ה- Integrated Marketing Mix ?!
4 . מה החסרונות של האינטגרציה בתקשורת השיווקית המשולבת למרות האמור לעיל ישנם מספר חסרונות, חסמים, ומכשולים בשימוש במרקום.
העבודה ללא ביבליוגרפיה וללא אזכורי מקומות 5. האם קיימת סינרגטיות ב- Integrated Marketing Communications Mix וכיצד זה בא לידי ביטוי ?! סינרגיה, שת"פ ותיאום הם הם לב ליבו של המסד עליה בנויה ומסתמכת התקשורת השיווקית המשולבת. [m1]במשפט אחד – אשמח להרחיב בהערה:
(כהמשך התשובה) – אנשי מרקום משתמשים ושולטים בכלל השיטות ובכללן, מדיות פרסומיות (דיגיטליות, כתובות, מוצרי קד"מ, אינטרנט, פרסומים ויראלים ועוד כיד הדמיון הטובה עליוה)