תשובות על שאלות על חומר מבוא לקורס תקשורת יווקית-MARCOM

מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 951
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

[  כל הזכויות שמורות © All rights reserved  קורס Marcom   – לימודים מרחוק שיעור 1    שאלות חומר עזר         :  חומר + מצגות PPT
1 .     אז מה זה מרקום ?! תאר/י בקצרה[m1]  את תחומי אחריותו ותפקידיו של איש/ת המרקום המרקום נוצר, התפתח ושוחרר לעולם, כחלק ממונחי ההייטק. דיסציפלינת המרקום –

2 .     אנא תאר/י בהרחבה (באנגלית) את המערך התקשורת השיווקית "המסורתית"  (שהייתה מקובלת בעבר ועדיין תקפה בחברות "מיושנות")  וכיום ?!   – אנא ציין את ההבדלים הבולטים בין שתי הגישות.

3 .   מה היתרונות של האינטגרציה בתקשורת השיווקית המשולבת ה-   Integrated Marketing Mix       ?!         
4 .     מה החסרונות של האינטגרציה בתקשורת השיווקית המשולבת   למרות האמור לעיל ישנם מספר חסרונות, חסמים, ומכשולים בשימוש במרקום.
העבודה ללא ביבליוגרפיה וללא אזכורי מקומות 5.     האם קיימת סינרגטיות ב- Integrated Marketing Communications Mix וכיצד זה בא לידי ביטוי ?! סינרגיה, שת"פ ותיאום הם הם לב ליבו של המסד עליה בנויה ומסתמכת התקשורת השיווקית המשולבת.    [m1]במשפט אחד – אשמח להרחיב בהערה:
(כהמשך התשובה) – אנשי מרקום משתמשים ושולטים בכלל השיטות ובכללן, מדיות פרסומיות (דיגיטליות, כתובות, מוצרי קד"מ, אינטרנט, פרסומים ויראלים ועוד כיד הדמיון הטובה עליוה)